Joep heeft de cursus met plezier gedaan en hoefde vrijwel niet aangemoedigd te worden doordat het materiaal dat aangeboden wordt zo leuk is.

Yvonne Pijper

Het is een fijne cursus. Elke dag even oefenen. Je kan het zelf indelen als het soms niet uitkomt.

Mijn dochter keek elke keer erg uit naar het volgende boekje; leuk vormgegeven en motiverend om mee aan de slag te gaan!

Goede ervaring. De kinderen konden en gingen zelfstandig aan de slag.

Erg leuke en leerzame cursus

J. Meijer

Mandy is op vrij jonge leeftijd begonnen met deze typecursus (8 jaar). De reden was dat ze dan op een andere/leuke manier met letters en woorden bezig zou zijn en ze op een speelse wijze ook nog zou... Mandy is op vrij jonge leeftijd begonnen met deze typecursus (8 jaar). De reden was dat ze dan op een andere/leuke manier met letters en woorden bezig zou zijn en ze op een speelse wijze ook nog zou leren typen. De cursus is echter geschreven voor wat oudere kinderen, wij liepen er tegen aan dat er toch wel (zeker voor een dyslect van 8 jaar) veel heel lange en moeilijke woorden in de teksten voor kwamen. De meneer die langs kwam om de cursus "te verkopen" gaf aan dat ook kinderen van 8 jaar de cursus kunnen doen, maar ik denk dat de huidige versie misschien wat de moeilijk is voor jongere kinderen.

Het is een duidelijke, gestructureerde cursus.

A. Koopman

Mijn dochter vond de cursus leuk, het is helder en duidelijk van opzet en ze ging snel vooruit.

De cursus is gestructureerd, overzichtelijk. Niet te veel poespas wat voor onze zoon goed werkte.
Hij kon zich er goed zelf mee redden.