Leuke cursus voor de kids. In het begin erg overzichtelijk en wordt langzaam aan wat moeilijker maar is heel goed te doen onze dochter is geslaad met 197 aanslagen per minuut dat wil toch wel wat... Leuke cursus voor de kids. In het begin erg overzichtelijk en wordt langzaam aan wat moeilijker maar is heel goed te doen onze dochter is geslaad met 197 aanslagen per minuut dat wil toch wel wat zeggen over de picatypecursus.

Ribo

Het is fijn dat deze cursus op een ontspannen manier in de gewone thuissituatie gevolgd kan worden, We hebben met een andere typecursus gemerkt dat het stresshormoon nogal flink aanwezig is.
...
Ook voor de ouders scheelt dit heel veel tijd, wel is het belangrijk dat er wat toezicht gehouden moet worden op de opdrachten die gedaan moeten worden, kinderen proberen toch de weg van de minste weerstand te kiezen zoals het niet tijdig afplakken van de toetsen!!!

Nicolien van Oldeniel-Jongbloed

Wij hebben pica typen goed ervaren, Mike was elke dag ijverig ermee bezig en vond het leuk om bij jullie typen te leren!

Leuke cursus, vaardigheden minder .

Marc Davids

Dit was de derde keer dat we via jullie een typecursus hebben gedaan. we zijn weer heel tevreden over de hele cursus.

M. Welten

Helena begon heel enthousiast maar had op een gegeven moment wel moeite om het af te maken. Het bemoedigende commentaar van haar begeleidster hielp wel.

Martine

Ik vond het een leuke curcus om samen met mijn kind te doen.
Ik vond het een leuke curcus om samen met mijn kind te doen.
Onze zoon is 10 en het was mn later in de curcus moeizaam voor hem om de opdrachten alleen uit te voeren. Lezen en typen tegelijk vond hij lastig. Buiten het typen hebben we ook over diverse dieren en andere onderwerpen veel geleerd.
Taalkundig is onze zoon ook sterker geworden.

G.K.E. van den Berg-Spoon

Met de juiste discipline kan iedereen deze cursus halen.

gerrie stegeman-van 't hof

De correspondentie naar de kinderen toe vind ik goed als moeder spiekte ik ook mee en kon dus hun resultaten volgen ook de spelletjes tussendoor gaf toch wel een stimulans als ze er geen zin meer in... De correspondentie naar de kinderen toe vind ik goed als moeder spiekte ik ook mee en kon dus hun resultaten volgen ook de spelletjes tussendoor gaf toch wel een stimulans als ze er geen zin meer in hadden ook het leren omgaan met de computer was leerzaam.