Erben heeft het typen erg leuk gevonden. Het was voor hem best lastig soms, i.v.m. zijn dyslexie . Daarom was het erg fijn dat hij op zijn eigen tempo kon deelnemen aan de cursus. Door het gekozen... Erben heeft het typen erg leuk gevonden. Het was voor hem best lastig soms, i.v.m. zijn dyslexie . Daarom was het erg fijn dat hij op zijn eigen tempo kon deelnemen aan de cursus. Door het gekozen lettertype was het lastig de hoofdletter M te onderscheiden van de kleine letter m. De lessen hadden een duidelijke structuur. De uitleg duidelijk en de teksten die getypt moesten worden waren leuk en interessant om te typen.

Mijn dochter heeft helemaal zelfstandig de cursus kunnen doen. Naar het eind toe had ze meer aanmoediging nodig maar dat is logisch
Als ik het vooraf had geweten had ik voor dit verloop...
Als ik het vooraf had geweten had ik voor dit verloop getekend.

Prima cursus, was wat lastig om op het eind de motivatie erin te houden.

meulenberg

Ons zoon was goed van start gegaan, echter verloor de motivatie waardoor het moeilijk was om hem de laatste lessen geconcentreerd uit te laten voeren. Prettig dat hij zelfstandig kon werken, ik... Ons zoon was goed van start gegaan, echter verloor de motivatie waardoor het moeilijk was om hem de laatste lessen geconcentreerd uit te laten voeren. Prettig dat hij zelfstandig kon werken, ik miste echter de terugkoppeling naar mij als ouder nav een vraag die ik per mail heb gesteld nav de vraag die ik vanuit jullie per mail kreeg

Annet Hankamp

Prima bevallen, goede begeleiding, aardige docente! (Marga)

i.l van zuijdam/ e. stek

Prettige curcus, ook fijn dat je af en toe het een weekje uit kan stellen als het vakantie is of schoolkamp.

Mijn dochter vond het een erg leuke cursus. Ze heeft met veel plezier de cursus gevolgd.

Een goede cursus waar mijn dochter met veel plezier aan gewerkt heeft. De laatste periode ging voor haar wat moeizamer door de drukte op school. Maar ik weet zeker dat ze heel veel voordeel zal... Een goede cursus waar mijn dochter met veel plezier aan gewerkt heeft. De laatste periode ging voor haar wat moeizamer door de drukte op school. Maar ik weet zeker dat ze heel veel voordeel zal halen uit haar typcursus