De cursus zit mooi in elkaar. Onze dochter heeft het met plezier doorlopen. Had er echter wel soms moeite mee om dingen te begrijpen. Onze oudste dochter heeft de cursus al enkele jaren eerder... De cursus zit mooi in elkaar. Onze dochter heeft het met plezier doorlopen. Had er echter wel soms moeite mee om dingen te begrijpen. Onze oudste dochter heeft de cursus al enkele jaren eerder doorlopen. En dit ging zonder problemen.

Prima cursus met duidelijke opdrachten die mijn dochter zelf kon afhandelen. Kostte niet te veel tijd, waardoor het ook prima vol te houden was voor haar. Zij kan nu heel goed blind met 10 vingers... Prima cursus met duidelijke opdrachten die mijn dochter zelf kon afhandelen. Kostte niet te veel tijd, waardoor het ook prima vol te houden was voor haar. Zij kan nu heel goed blind met 10 vingers typen!

Leuke cursus, Bart heeft met enthousiasme en doorzetting iedere dag willen oefenen en zijn toetsen willen maken.

Het is een goede cursus, waar onze dochter nu en in de toekomst veel aan heeft. Probleem voor haar was de motivatie, in begin heel enthousiast maar met het verstrijken van de maanden werd het... Het is een goede cursus, waar onze dochter nu en in de toekomst veel aan heeft. Probleem voor haar was de motivatie, in begin heel enthousiast maar met het verstrijken van de maanden werd het steeds lastiger.

Prima methode om kinderen te leren typen.

Afwisselend, informatief en helder

Een goede cursus met leuke stukjes tekst en een goede opbouw. Aan het einde merkte ik bijmijn dochter de nodige stress omdat ze foutloos de toets wil maken
In de cursus zou hier meer naar...
In de cursus zou hier meer naar toe gewerkt moeten worden. Mijn dochter gebruikte kennelijk vaak de terug toets tijdens het typen en had moeite met de tijd bij de laatste toets die op snelheid gaat.

fam. bakker - van der Veen

Joke te Molder (moeder)