Heel duidelijke cursusmap. Zit goed in elkaar!

Carolien

De Typecursus bij Pica is bij ons goed bevallen. Wij als ouders kregen vooraf goede uitleg over de cursus. Voor Nadia onze dochter was ook alles duidelijk en overzichtelijk zodat zij veelal... De Typecursus bij Pica is bij ons goed bevallen. Wij als ouders kregen vooraf goede uitleg over de cursus. Voor Nadia onze dochter was ook alles duidelijk en overzichtelijk zodat zij veelal zelfstandig aan de slag kon. Wij vonden de inhoud van de cursus stimulerend en kindvriendelijk ingericht waardoor het motiverend werkende voor Nadia.

Leuke cursus, goed vol te houden door de speelse methode maar ook leuke feitjes en weetjes. Ik heb er zelf ook veel van opgestoken doordat alle hulpfuncties benoemd werden.

Prima opgebouwde curcus

De cursus is leuk voor de doelgroep waarop het gericht is.
De begeleiding van de kinderen als ze een vraag stellen zou actiever moeten zijn.

De inhoud van de cursus is goed...
De cursus is leuk voor de doelgroep waarop het gericht is.

De inhoud van de cursus is goed afgestemd op de kinderen.
De kinderen blijven gemotiveerd tot het einde.

Duidelijke uitleg, leuke oefeningen om het typen te bevorderen

Hans heeft de cursus alleen met hulp van jullie gedaan.
Wij hebben Hans niet hoeven te helpen of "aangedrukt".
Ik denk zeker dat het komt, door de manier zoals de cursus gegeven...
Hans heeft de cursus alleen met hulp van jullie gedaan.
Wij hebben Hans niet hoeven te helpen of "aangedrukt".
Ik denk zeker dat het komt, door de manier zoals de cursus gegeven werd. Dus complimenten voor jullie.
Met vriendelijke groet, Gerda Steenkamer.

Hooijmans

Veel inspanning van kind en ouder.
Trots/blij als er weer een les klaar was, een toets goed gegaan was of een nieuw boekje in de bus lag.
Eindresultaat is erg goed. Onze dochter, en...
Veel inspanning van kind en ouder.
Eindresultaat is erg goed. Onze dochter, en andere twee kinderen die ook pica hebben gedaan, kunnen nu super goed en snel typen!

Mevrouw El Messaoudi-Smit

Mijn ervaring over de typecursus was zeer goed mijn zoon deed het graag en ik vond het ook leuk om soms mee te oefenen