De cursus is prettig te volgen voor onze 9 jarige dochter. Ze vond de onderwerpen leuk en deed enthousiast wat haar gevraagd werd. We twijfelden eerst of ze er niet te jong voor was. Nu zien we al... De cursus is prettig te volgen voor onze 9 jarige dochter. Ze vond de onderwerpen leuk en deed enthousiast wat haar gevraagd werd. We twijfelden eerst of ze er niet te jong voor was. Nu zien we al de voordelen. Ze typt snel en foutloos. Ze heeft er voordeel van!

Louws

Duidelijke typecursus. Overzichtelijk.

Prima cursus, goede opzet/ opbouwn Begeleiding per mail leuk, maar na een aantal weken moet je als ouder wel motiveren. anders is er geen " stok achter de deur" om door te zetten.

Rianne de kleijne

Lessen zijn overzichtelijk en duidelijk. Het was wel veel voor een kind van 8. Sommige opdrachten staan niet dichtbij belevingswereld. zoals rekeningen en brieven typen.

Lesjes waren prima te doen. Het kostte veel moeite uiteindelijk voor het examen voldoende te scoren.

Ze ging gelijk zelf aan de slag goed te doen, goed zelfstandig te doen. Leuk gezellig leerzaam!

Heel prettig. Vooral de mogelijkheid om er zolang over te doen als nodig is!

M. Schonenberg

Duidelijke uitleg. Goed verloop cursus.

Goede uitleg fijne ervaring ermee ook leuk de reactie als Remco een toets had gedaan