Goed en leuk werkboek, begeleiding door Sandra goed en begrijpelijk. Toetsen waren goed te maken.

Prima ervaring. hij moest wel doorwerken, gelukkig was er soms ook een toets niet goed zodat je het gevoel blijft houden dat iemand mee kijkt.

Cursus zag er goed uit en gwenny vond het leuk om deel te nemen.

Rebecca Boere

Fantastisch!!
Altijd het cursuspakket op tijd in huis en, mocht je het om wat voor rede dan ook, een periode op willen schuiven (korte pauze voor bijv.vakantie) dan is dit geen probleem! Fantastisch!!
Ik zou deze cursus van Pica iedereen aanraden!

Prima cursus! Degelijke opleiding waar je voor de rest van je leven wat aan hebt.

Goede typecursus, snel en goed begeleid

Dit is nu mijn 2e dochter die heeft deelgenomen. Zij kon niet altijd de motivatie opbrengen om te gaan typen. Dit lag denk ik meer aan haarzelf. Cursus is verder leuk opgezet.

Prima opbouw, prettige manier van communiceren, zeer kindvriendelijk samengesteld

Goede cursus, maar ik heb bij zowel mijn oudste zoon als bij Niels ervaren dat de eindtoets te moeilijk is. Vele keren herhaling (tot frustratie aan toe) en begeleiding is nodig om de eindtoets... Goede cursus, maar ik heb bij zowel mijn oudste zoon als bij Niels ervaren dat de eindtoets te moeilijk is. Vele keren herhaling (tot frustratie aan toe) en begeleiding is nodig om de eindtoets uiteindelijk te halen. Voor mijn gevoel kan dus de opbouw in de slotfase verbeterd worden.