Het was voor ons de tweede keer, nu was onze tweede zoon aan de beurt. Alles is weer goed gegaan en we waren blij met de cursus!

Cisca Buis

We hebben de Pica cursus voor onze dochter als prettig en functioneel ervaren. Ze was goed gemotiveerd en de manier waarop de cursus werd aangeboden sloot hier mooi op aan met ruimte voor eigen... We hebben de Pica cursus voor onze dochter als prettig en functioneel ervaren. Ze was goed gemotiveerd en de manier waarop de cursus werd aangeboden sloot hier mooi op aan met ruimte voor eigen initiatief en planning.

Kike Olsder

In grote lijnen positief. Er was voor onze zoon wat onduidelijkheid over wel of niet mogen verbeteren van fouten in toetsen, maar verder deed hij heel braaf al z'n oefeningen. Hierdoor ging het... In grote lijnen positief. Er was voor onze zoon wat onduidelijkheid over wel of niet mogen verbeteren van fouten in toetsen, maar verder deed hij heel braaf al z'n oefeningen. Hierdoor ging het snel, vlot en vrij vlekkeloos, maar hebben wij er wellicht ook wat te weinig bovenop gezeten hoe het nu echt ging. Door het gemak en doordat het contact alleen met kind verloopt heb ik er als ouder eigenlijk te weinig zicht op hoe de cursus nu heeft doorgewerkt.

Michael Voorthuis

Prima cursus met goede begeleiding.

Het is alweer een poosje geleden dat onze zoon een type cursus heeft gedaan bij jullie.
Het versturen van de opdrachten ging wel behoorlijk vaak mis . Op de een of andere manier kwam de opdracht weer terug.
Wij vonden ook dat de uitleg over de 10 vingers gebruiken niet erg duidelijk was.

Jens

Mooi en leuk en leerzaam typen

Willeke

Zeer leerzame en leuke cursus. Onze zoon van 10 jaar heeft het met veel plezier gedaan en met een goed eindresultaat.
Pica bedankt!

Luciënne Janssen-Wronna

Fijn dat ze de cursus thuis kon doen, en dat je lessen kon uitstellen als het op school of prive niet uitkwam.

't Was een langdurig experiment.

Voor mijn dochter was het een goede typecursus. Vooral omdat ze zelf vragen kon stellen en dat er ook een duidelijk antwoordt kwam niet in het algemeen maar puur per persoon.
Ik zal het...
Ik zal het aanraden.