Goed van opzet, helder, duidelijk en goede opbouw

Kindvriendelijke, duidelijke cursus

Jannie van Tongeren

Mijn dochter heeft alles zelfstandig kunnen leren. Ze heeft mijn hulp niet nodig gehad. Ze vond het erg leuk. Er was niet één week dat ze geen zin had. Wegens ziekte heeft ze een paar keer uitstel... Mijn dochter heeft alles zelfstandig kunnen leren. Ze heeft mijn hulp niet nodig gehad. Ze vond het erg leuk. Er was niet één week dat ze geen zin had. Wegens ziekte heeft ze een paar keer uitstel aangevraagd. Ze kon zo de draad na een week weer oppakken. Ze keek er naar uit om weer post te ontvangen.

Oudste zoon heeft in 7 maanden zijn type diploma gehaald.
Duidelijke lessen en zoonlief nam telkens zelf het initiatief om een les te doen. (Zegt veel bij kinderen )

T. Ruiter Dop

We hebben deze cursus goed ervaren. Als onze drie kinderen hebben deze cursus gevolgd.

Duidelijk en helder. Goed te behappen lessen. Mijn zoon vond het saai. Vinden wij geen probleem, denken dat dit het ook moet zijn om het er goed in te krijgen. Niet teveel afleiding. Vrienden werken... Duidelijk en helder. Goed te behappen lessen. Mijn zoon vond het saai. Vinden wij geen probleem, denken dat dit het ook moet zijn om het er goed in te krijgen. Niet teveel afleiding. Vrienden werken allemaal met Duck typen. Spelletjes ed vond hij niet spannend genoeg dus heeft hij maar een paar keer gedaan

Max wilde zelf graag leren typen, maar het viel hem wel zwaar om veel en goed te oefenen, dus ik moest hem wel vaak achter zijn broek zitten om het even te doen.

Saskia

Maxime is dyslexisch en we hebben daarom de typecusus geïnitieerd.