Fam. Verwijs

Prima zoals ze dit zelfstandig kunnen doen.

De cursus was voor onze zoon leuk om te doen, hij kon ook op zijn eigen moment het huiswerk maken en de hoeveelheid per dag was goed te doen. Ook de positieve feedback na iedere opdracht... De cursus was voor onze zoon leuk om te doen, hij kon ook op zijn eigen moment het huiswerk maken en de hoeveelheid per dag was goed te doen. Ook de positieve feedback na iedere opdracht stimuleerde om het vol te houden.

Prima, efficiënt en betrouwbaar

Jessica heeft het heel goed en zelfstandig gedaan,we hebben haar nooit hoeven aansporen

Marian Maljaars

Een intensieve periode om in zo korte tijd blind te leren typen, met een prachtig resultaat!!

Zeer duidelijke cursus en goed gericht op jonge kinderen gemotiveerd te houden om het typen te laten leren. Ook begeleiding van de docenten is zeer professioneel en leidt er toe dat kinderen erg... Zeer duidelijke cursus en goed gericht op jonge kinderen gemotiveerd te houden om het typen te laten leren. Ook begeleiding van de docenten is zeer professioneel en leidt er toe dat kinderen erg gemotiveerd zijn om de cursus vol te houden. Leuk materiaal

Zag er goed uit en goed vol te houden

Petra Zeeman-Visser

In het begin was het spannend en leuk, maar naar mate de weken duurde had mijn dochter er totaal geen zin meer in. We hebben er uiteindelijk langer overgedaan, maar ze heeft het gehaald en ik denk... In het begin was het spannend en leuk, maar naar mate de weken duurde had mijn dochter er totaal geen zin meer in. We hebben er uiteindelijk langer overgedaan, maar ze heeft het gehaald en ik denk dat ze er ook veel aan gehad heeft. Ik vind de leeftijd om er mee te beginnen erg! jong. Als ze 11 jaar zijn is dat vroeg genoeg. Tegenwoordig gebruiken ze veel de iPad of tablet en daar heb je geen type cursus voor nodig.

Jolanda Katoen

Zeer te vreden over de typecursus.
Zeer te vreden over de typecursus.
Onze dochter Cheryl heeft met veel plezier aan de cursus van pica deel genomen. Het is fijn dat kinderen vanuit huis kunnen leren typen, maar wel een persoonlijke begeleiding krijgen. Ook onze zoon Yustin heeft zijn type diploma gehaald bij Pica.

Bij aanvang was er wel wat verwarring, omdat we hier in België met AZERTY werken. Over de gebruikte methode was vooraf niets gecommuniceerd. Voor het verder verloop, en de opvolging van de cursus... Bij aanvang was er wel wat verwarring, omdat we hier in België met AZERTY werken. Over de gebruikte methode was vooraf niets gecommuniceerd. Voor het verder verloop, en de opvolging van de cursus niets op aan te merken.