Grondig en goed leren typen, maar kind had liever Ducktypen gedaan

Wilma Bronsgeest

Prima cursus. Snelle en leuke reacties na iedere toets van de docent, wat erg stimuleert.

leurs

Prima cursus. Goede begeleiding via de mail. Blij met het diploma!

de Bruin

De cursus is goed opgebouwd. De lessen zijn kort, duidelijk en uitnodigend om te doen.
De feedback is (zoals verwacht) heel algemeen.

Voor kinderen met ernstige dyslexie schiet de cursus te kort. Veel zelf in de begeleiding gestoken. Het lezen van de te typen teksten blijft moeilijk aan het eind van de cursus bij de... Voor kinderen met ernstige dyslexie schiet de cursus te kort. Veel zelf in de begeleiding gestoken. Het lezen van de te typen teksten blijft moeilijk aan het eind van de cursus bij de snelheidstesten moet er over de letters geen getypt worden en dat is een stuk eenvoudiger, de norm voor het aantal aanslagen ligt ook nog steeds erg hoog.

Mijn dochter is zeer gedisiplineerd in veel dingen. Vijf keer per week ging ze trouw op ongeveer hetzelfde tijdstip de typopdracht maken. Ik heb er nauwelijks iets van meegekregen. Ze typt nu goed... Mijn dochter is zeer gedisiplineerd in veel dingen. Vijf keer per week ging ze trouw op ongeveer hetzelfde tijdstip de typopdracht maken. Ik heb er nauwelijks iets van meegekregen. Ze typt nu goed en snel.

Goeie cursus, wel lastg om het kind gemotiveerd te blijven houden

Prima cursus, de kinderen lijken er vlekkeloos mee te kunnen werken. We hoeven ze niet aan te sporen om de lessen te volgen.

Fam. Avontuur

De kinderen kunnen zelfstandig hun gang gaan. Het volhouden van het schema is lastig, maar uiteindelijk komt tochde laatste toets. Vragen stellen ze direct aan pica.

Mijn dochter heeft wel doorzettingsvermogen nodig gehad en aanmoedigingen van onze kant maar ze kan nu wel snel en blind typen