Het was de 2e x dat we gebruik hebben gemaakt van Pica.
Ik vond het deze keer erg tegenvallen, vorige keer was het mijn dochter en nu mijn zoon.
Mijn zoon had er moeite mee, het typen...
Het was de 2e x dat we gebruik hebben gemaakt van Pica.
Mijn zoon had er moeite mee, het typen ging niet goed, veel fouten etc. Ik heb Juf Sandra gevraagd om extra oefeningen op snelheid omdat hij dan ziet wat hij doet met een resultaat, dat helpt bij een jongen.
Helaas, er was niks...alleen maar de lessen 17,18,19 even uit mijn hoofd gezegd.
Kortom, het is zoals het is, totaal niet persoonlijk en ook geen extra mogelijkheden als je daar om vraagt.
Ik zou het niemand aanraden meer, het is gewoon tekst, je krijgt post en dat is alles !
Vind ik niet goed, kan ik net zo goed via internet doen en dan ben je veel goedkoper uit!
Mijn dochter was erg geconcentreerd en daarom heeft zij de cursus goed doorstaan.

Davien de koning

Fijn dat er geschoven kon worden met dagen zodat de gewone en bijzondere dingen gewoon door konden gaan zonder achter te lopen

Lizzie

Duidelijk programma, het heeft veel moeite gekost onze dochter te blijven motiveren. Wat dat betreft is een online cursus voor ons niet zo goed bevallen

Snel leren typen met 10 vingers

Op zich goede cursus waarin onze dochter uitstekend heeft leren typen. Rare is dat er bij eindtoets gezegd werd dat ze de behaalde snelheid niet behaald kan hebben door dyslexi terwijl als dit wel... Op zich goede cursus waarin onze dochter uitstekend heeft leren typen. Rare is dat er bij eindtoets gezegd werd dat ze de behaalde snelheid niet behaald kan hebben door dyslexi terwijl als dit wel het geval was. Voor haar en ons nogal een beschuldiging maar ze heeft het nogmaals gedaan met hetzelfde resultaat. Daar zorgt het vele typen voor! Raar blijft dat deze behaalde snelheid niet op haar diploma vermeld stond. We zijn hierin toch écht teleurgesteld in Pica.
Verder een goede basis typecursus.

Als kind moet je best doorzetten om het uiteindelijke resultaat te behalen.

Mirelle Monsuur

Een leuke en leerzame typecursus

Dekker

Prima cursus, fijn om in eigen tempo aan de lessen te kunnen werken.

Gewoon goede typcursus zonder veel poespas
Alle drie mijn kinderen hebben het gevolgd en kunnen nu goed typen