Onze dochter leerde het typen op een rustige manier. Het waren korte lessen, dat vond zij erg prettig.
Wel heeft je kind doorzettingsvermogen nodig omdat ze het zelf moeten doen. Alleen via de mail is er contact.

Onze ervaringen met deze cursus zijn goed, goede begeleiding

Wij vonden het een leuke manier om te leren typen, leuke leerzame verhalen waardoor het typen voor de kinderen aantrekkelijk bleef.

In het begin was Angele gedreven, op het laatst toch wel wat moeten pushen om het af te maken, voor de rest positieve ervaringen.

Mijn ervaringen zijn heel goed. Ik vond het erg overzichtelijk wat er elke week verwacht werd om te doen. Dus dat is voor het kind natuurlijk ook prettig. En onze dochter is tijdens de cursus... Mijn ervaringen zijn heel goed. Ik vond het erg overzichtelijk wat er elke week verwacht werd om te doen. Dus dat is voor het kind natuurlijk ook prettig. En onze dochter is tijdens de cursus overgestapt op de dyslexievorm en daar hebben is door jullie ook goed mee omgegaan.

Het was een leuke typecursus

Wat we raar vonden is dat je de toetsen opnieuw kunt maken. Dit geeft mogelijk een vertekend beeld over waar je kind staat. Daarnaast vonden we de toetsen redelijk makkelijk.

Als ouder niet 1 keer hoeven te helpen!! Hele duidelijke cursus!