Dirk Bos

Leuke leerzaam cursis

Gabriel

Het was leuk en grappig en ik leerde veel dingen

Goede cursus, mn prima feedback

Prima type cursus voor onze dochter

Het was een vreselijke klus. Onze dochter (begonnen in groep 5) is 1.5 jr bezig geweest en uiteindelijk krap (met verhoogde foutenscore) de eindtoets gehaald. Deze cursus is niet voor alle kinderen... Het was een vreselijke klus. Onze dochter (begonnen in groep 5) is 1.5 jr bezig geweest en uiteindelijk krap (met verhoogde foutenscore) de eindtoets gehaald. Deze cursus is niet voor alle kinderen geschikt, mn niet voor beeld denkende /wat chaotische kinderen zoals mijn dochter. Ondanks gedisciplineerd dagelijks oefenen, amper vooruitgang. Hierbij zou de luistermethode, zoals gebruikt bij dyslexie veel beter geweest zijn en een hele hoop frustraties hebben gekost. Een screening vooraf lijkt mij geen overbodige luxe.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Het aanleren van een typevaardigheid kost tijd en doorzettingsvermogen. Dit beseffen wij en daarom proberen onze begeleidsters onze cursisten zo goed mogelijk te motiveren... Bedankt voor uw feedback. Het aanleren van een typevaardigheid kost tijd en doorzettingsvermogen. Dit beseffen wij en daarom proberen onze begeleidsters onze cursisten zo goed mogelijk te motiveren en te helpen waar nodig. We vinden het vervelend om te horen dat het uw dochter en u zoveel moeite heeft gekost. Voor kinderen met leer- en leesproblemen, maar ook voor kinderen die bijvoorbeeld beelddenkend zijn, adviseren wij de dyslexie variant. In het geval van uw dochter, waren wij helaas niet op de hoogte. Uw dochter en u hebben toch doorgezet en een keurig resultaat behaald. U kunt trots zijn op haar prestatie. We zullen uw advies zeker ter harte nemen en hiermee aan de slag gaan.

Het is een makkelijke, mooie cursus die de kinderen zelfstandig kunnen doen.

Angela Dijkman

Ik vind het een prima typecursus. Lessen zijn niet te lang. In het begin had Niels niet altijd even veel zin om het te gaan doen.
En ik zorg ook altijd wel dat ik in de buurt ben.
Niels...
En ik zorg ook altijd wel dat ik in de buurt ben.
Niels is er altijd er serieus mee aan de slag gegaan. Las goed de teksten die tussen de oefeningen stonden.
Het hardop meelezen met wat hij typen moest, deed hij m.i. veel te weinig. Daardoor moesten vaak stukken tekst over.
Maar verder is het een duidelijke cursus.

Goede cursus waarbij op een leuke manier het blindtypen wordt aangeleerd.

J. Buijs

Cursus is op zich goed opgezet, alleen was er weinig feedback, ook niet als er lang geen oefening werd ingevuld