In het begin vond ik het niet zo leuk omdat ik het steeds moest herhalen, maar dat hoort nu eenmaal bij oefenen. Toen ik alle letters kon typen, vond ik het steeds leuker worden en wilde ik steeds... In het begin vond ik het niet zo leuk omdat ik het steeds moest herhalen, maar dat hoort nu eenmaal bij oefenen. Toen ik alle letters kon typen, vond ik het steeds leuker worden en wilde ik steeds vaker gaan oefenen. De manier waarop ik het leerde vond ik vooral het leukst. De spelletjes die je kon openen als je toetsen had gedaan, waren ook leuk.

20 weken oefenen is erg veel voor een kind van 8 jaar. Maar met wat extra stimulans is hij geslaagd en met een prachtig resultaat.

Wij ,als ouders ,vonden het een leuke cursus,vooral de brieven die ze moest typen ,waren voor kinderen interessant, ik kan me nog herinneren toen ik zelf een typecursus deed ,dit heel saai was .

kim lammers

Wij vonden het heel handig om de typcursus thuis te doen !!!

Type cursus was interessant en heel aanmoedigend.

Fijne cursus,overzichtelijk en goed te begrijpen. Ook qua tijd per les is het goed te doen.

Pica typen leek eerst heel goed te gaan, maar toen bleek dat onze dochter een eigen type manier had aangeleerd en dat ging niet meer bij sneller typen. We hadden verwacht haar meer los te kunnen... Pica typen leek eerst heel goed te gaan, maar toen bleek dat onze dochter een eigen type manier had aangeleerd en dat ging niet meer bij sneller typen. We hadden verwacht haar meer los te kunnen laten, maar we moesten opnieuw beginnen en er naast blijven zitten. Dat viel tegen. Bij pica typen kan je ook moeilijk achterhalen welke letters je kind lastig vindt (ze moet dat zelf toegeven). Het verraste mij wel dat ze bij de toetsen zelf kon beslissen om ze in te sturen, of over te doen, maar ze heeft enorm haar best gedaan om de toetsen te halen en daar zijn wij ook trots op.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. We gaan met uw aandachtspunten zeker aan de slag.

Elza Baak

De typecursus van pica is een leuke cursus die leerlingen stimuleert om zelfstandig te werken.