leandra de rijder

Ik heb met veel plezier deelgenomen

We hebben hem zijn gang laten gaan, grotendeels, en dat lukte, al ging het niet snel.

Gerina Langeveld

Wij zijn erg tevreden over de cursus!
Wij zijn erg tevreden over de cursus!
Thijs heeft de cursus met veel plezier gedaan! Bijna elke avond na het eten een half uurtje achter de computer, soms wel met iets tegenzin! We zijn erg trots op hem!!! Hij typt supersnel en typt ook voor ons, want wij doen dat nog met 2 vingers! Dat vind hij natuurlijk wel erg stoer!! Ook werkstukken gaan nu veel gemakkelijker!

Anita Monchen

Twee jaar geleden had ik al goede ervaringen met Pica, toen mijn oudste dochter, haar typecursus deed. Nu hebben mijn middelste dochter van 10 jaar en mijn jongste dochter van 8 jaar samen... Twee jaar geleden had ik al goede ervaringen met Pica, toen mijn oudste dochter, haar typecursus deed. Nu hebben mijn middelste dochter van 10 jaar en mijn jongste dochter van 8 jaar samen tegelijkertijd de cursus gevolgd. Dit is nog beter bevallen. Zij hebben gedurende de gehele cursus elkaar gestimuleerd! Als ouder heeft het mijzelf daardoor nu minder begeleidingstijd gekost. De eindtoetsen zijn wel lastig, daar heb ik al mij 3 dochters doorheen moeten slepen. Maar de diploma's zijn binnen!!

Het is een prima cursus.
Erg leuk met die spelletjes er bij.

Prima cursus, zit goed in elkaar en prettig de directe feedback richting cursist.

Larissa Frank

Zeer positief want onze dochter kon er geheel zelfstandig mee uit de voeten! complimenten.

In het begin was Indy nog enthousiast, maar ze ervaarde de cursus gaandeweg toch wel als saai. Ze heeft flink moeten doorzetten om uiteindelijk haar diploma te halen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw reactie. Het aanleren van een goede typevaardigheid kost zeker doorzettingsvermogen. We zijn dan ook supertrots op onze cursisten. We feliciteren Indy met het behalen van haar... Bedankt voor uw reactie. Het aanleren van een goede typevaardigheid kost zeker doorzettingsvermogen. We zijn dan ook supertrots op onze cursisten. We feliciteren Indy met het behalen van haar prachtige diploma.

Cursus die erg goed te doen is naast alle huiswerk van school.

Hugo was een moeilijke leerling omdat hij niet zoveel zelfdicipline bleek te hebben. dus met hangen en wurgen is het hem uiteindelijk toch gelukt. we vonden de onlinebegeleiding voor hem niet... Hugo was een moeilijke leerling omdat hij niet zoveel zelfdicipline bleek te hebben. dus met hangen en wurgen is het hem uiteindelijk toch gelukt. we vonden de onlinebegeleiding voor hem niet toereikend.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Een klassikale cursus en een cursus op afstand zijn moeilijk met elkaar te vergelijken en bieden beiden voordelen. Waar bij klassikaal les het persoonlijke contact wellicht... Bedankt voor uw feedback. Een klassikale cursus en een cursus op afstand zijn moeilijk met elkaar te vergelijken en bieden beiden voordelen. Waar bij klassikaal les het persoonlijke contact wellicht sterker is, heeft een thuiscursus als grote voordelen dat het flexibel is, vaak beter in te passen is met andere activiteiten en de cursus op het eigen tempo gevolgd kan worden. Omdat wij de waarde van het persoonlijke contact inzien, werken wij met vaste typecoaches die de kinderen motiveren en bijstaan waar nodig. Echte juffen dus die het werk van de kinderen nakijken en met wie de kinderen ook echt kunnen bellen en mailen. Wij begrijpen echter ook dat ieder kind anders is en dat bij het ene kind een thuiscursus geschikter is en bij de ander klassikale les. We vinden het heel erg knap van Hugo dat hij heeft doorgezet.