Sylvia Kocken

Het kennismakingsgesprek vond ik erg fijn. Er werd goed uitgelegd wat te verwachten en hoelang het zou duren. Zoals afgesproken kwamen de opdrachten op tijd per post binnen.
Alhoewel Jamilla...
Alhoewel Jamilla niet altijd zin had om 5x/week een typemoment te hebben, ging (toen het ritme er eenmaal in zat) het prima! Na het avondeten was het vaste prik om even een half uurtje te typen, het ging als vanzelf.

Anja Stoop

Zelfredzame cursus voor een kind van 11 jaar. Heel fijn.

Prettige wijze van leren door dagelijks kleine inspanning/verplichting

Aaldijk

Ik vind de typecursus geslaagd. Makkelijk te volgen, goed vol te houden en leuke extra info over de computer.

Van Eijk

Onze dochter Lisa heeft met plezier aan de cursus deelgenomen. Ze vond de terugkoppeling door jullie ook erg plezierig, dus wat ons betreft was het geslaagd. Het vergde wel wat discipline om iedere... Onze dochter Lisa heeft met plezier aan de cursus deelgenomen. Ze vond de terugkoppeling door jullie ook erg plezierig, dus wat ons betreft was het geslaagd. Het vergde wel wat discipline om iedere dag een les te maken, maar omdat onze dochter er direct na school altijd trouw aan begon was de belasting zeker niet te groot.

Onze ervaring was dat pica een leuke cursus is voor kinderen die niet saai is.

Intensief (elke dag), eist veel zelfdiscipline en aanmoediging door de ouders. Wel blij met het resultaat.
Ter navolging voor anderen.

Mevr. Eggermoont

Mijn zoon vond het in het begin leuk. Daarna was hij terleurgesteld. Hij had het leuker voorgesteld dan verwacht.
Hij vond het een opgave om het af te maken en een diploma te halen.

Onze zoon had moeite om aan het einde van de cursus de benodigde typesnelheid met weinig fouten te halen. Daardoor heeft hij veel lessen overgedaan en erg lang over de cursus gedaan. Een ware... Onze zoon had moeite om aan het einde van de cursus de benodigde typesnelheid met weinig fouten te halen. Daardoor heeft hij veel lessen overgedaan en erg lang over de cursus gedaan. Een ware bevalling, voor hem en voor ons. Het was prettig dat we gericht wat extra oefeningen kregen om bepaalde letters te herhalen. Over het geheel genomen zijn we tevreden.

Anita van gessel

Super goed!!! Mijn dochter heeft het met plezier gedaan duidelijk en overzichtelijk.