Mevr. Eggermoont

Mijn zoon vond het in het begin leuk. Daarna was hij terleurgesteld. Hij had het leuker voorgesteld dan verwacht.
Hij vond het een opgave om het af te maken en een diploma te halen.

Onze zoon had moeite om aan het einde van de cursus de benodigde typesnelheid met weinig fouten te halen. Daardoor heeft hij veel lessen overgedaan en erg lang over de cursus gedaan. Een ware... Onze zoon had moeite om aan het einde van de cursus de benodigde typesnelheid met weinig fouten te halen. Daardoor heeft hij veel lessen overgedaan en erg lang over de cursus gedaan. Een ware bevalling, voor hem en voor ons. Het was prettig dat we gericht wat extra oefeningen kregen om bepaalde letters te herhalen. Over het geheel genomen zijn we tevreden.

Anita van gessel

Super goed!!! Mijn dochter heeft het met plezier gedaan duidelijk en overzichtelijk.

Mijn ervaring is heel goed. Mijn dochter ging iedere avond uit zichzelf typen. Ze vond dus de lesjes fijn om te doen. Compliment hiervoor!

Goede duidelijke typecursus

Goede cursus, maar duurt lang en vraagt veel doorzettingsvermogen van zowel cursist als ouder (stimuleren).

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Het vergt inderdaad tijd en doorzettingsvermogen om een goede typevaardigheid op te bouwen. Helaas gaat dit gepaard met veel oefenen en herhalen. We proberen kinderen... Bedankt voor uw feedback. Het vergt inderdaad tijd en doorzettingsvermogen om een goede typevaardigheid op te bouwen. Helaas gaat dit gepaard met veel oefenen en herhalen. We proberen kinderen zoveel mogelijk te motiveren, zodat ze enthousiast blijven. We zijn ook supertrots op onze cursisten als ze met succes het einddoel halen en we het diploma kunnen sturen.

T. Schoonhoven

Een goede en duidelijke typecursus, waar Fleur altijd met erg veel plezier aan heeft gewerkt.

Henny Bakker

Ik heb eerlijk gezegd het aan Joël over gelaten.In t begin dacht ik mee maar hij deed t op zijn manier.t leek mij goed de berichten na te lezen van diegene die de lessen na keek.En daar op in te... Ik heb eerlijk gezegd het aan Joël over gelaten.In t begin dacht ik mee maar hij deed t op zijn manier.t leek mij goed de berichten na te lezen van diegene die de lessen na keek.En daar op in te spelen.Ik ben echt verbaast dat t al weer achter de rug is En vind dat hij t heel goed heeft gedaan.

HW

We zijn blij dat voor onze zoon een aanpassing is gemaakt met het programma. Het was voor hem lastig het geleerde te automatiseren. Na onze mail werd er contact gezocht door een medewerker en zijn... We zijn blij dat voor onze zoon een aanpassing is gemaakt met het programma. Het was voor hem lastig het geleerde te automatiseren. Na onze mail werd er contact gezocht door een medewerker en zijn afspraken gemaakt.

Nicoline Valk

Het thuisbezoek vooraf hebben zowel wij als Kevin als zeer prettig ervaren. Het werken met boekjes (in plaats van 'alles digitaal') zorgde voor zowel enthousiasme als 'een stok achter de deur'.... Het thuisbezoek vooraf hebben zowel wij als Kevin als zeer prettig ervaren. Het werken met boekjes (in plaats van 'alles digitaal') zorgde voor zowel enthousiasme als 'een stok achter de deur'. Kevin heeft met veel plezier en discipline dagelijks na het avondeten aan de opdrachten gewerkt. En wij zien Kevin groeien in zijn ontwikkeling! Kortom, wij zijn zeer tevreden over de typecursus van Pica.