Jolanda van Asselt

Ik ben heel tevreden over de cursus.s. Maurice was zelf heel trouw met oefenen elke dag. Dat maakte het ook tot een succes.

Mascha Kolkman

De cursus is goed bevallen, goede begeleiding. Juliette vond het erg leuk als er weer een envelop met opdrachten werd bezorgd.

Heel goed, duidelijke cursus

Nadia was erg enthousiast, onze ervaring is dat ze met plezier veel geleerd heefty van deze cursus. De terugkoppeling van "Marga"is voor haar ook steeds inspirerend geweest.

Dit is mijn middelste en tweede kind dat de Pica cursus heeft gevolgd. Het is weer goed verlopen. Wij zijn tevreden.

Goede typecursus. Juiste tempo.

Prima cursus die in een korte tijd je blind laat typen. Ook voor Dyslexie prima

Petra Buurke

Het was leuk, leerzaam, goede opbouw. Het sluit goed aan op belevenis wereld van kinderen in groep 7.

Prima cursus, mijn dochter was erg zelfstandig en had er geen enkele moeite mee om aan de slag te gaan en te blijven. Ook de positieve reactie van haar begeleidster was erg leuk.

Alles goed geregeld. Goede methode. Dochter vond het leuk en bleef tot het eind gemotiveerd door korte dagelijkse lessen. Goede positieve begeleiding op afstand. Goede type vaardigheid... Alles goed geregeld. Goede methode. Dochter vond het leuk en bleef tot het eind gemotiveerd door korte dagelijkse lessen. Goede positieve begeleiding op afstand. Goede type vaardigheid verkregen.