bolks

Goed tevreden! Zeker nadat wij bij onze 1e dochter het tegenviel wanneer ze definitief hoorde of ze geslaagd was, ging het dit keer heel snel. complimenten

Prima cursus, met goed online overleg.

Een fijne cursus, waar je in je eigen tempo doorheen kunt gaan.

Door omstandigheden heeft Robbin er wat langer over gedaan, maar op zich heeft hij er veel plezier aan beleefd.
De lessen worden gevarieerd aangeboden en de stickers en moppen vond hij heel leuk.

Structuur en organisatie was goed. Onze dochter was echter moeilijk te motiveren om de lessen te maken. Wat het wel lastig maakt is dat de tekens op een iMac niet altijd makkelijk te vinden zijn en... Structuur en organisatie was goed. Onze dochter was echter moeilijk te motiveren om de lessen te maken. Wat het wel lastig maakt is dat de tekens op een iMac niet altijd makkelijk te vinden zijn en dit op een andere manier werkt.

Goed zelfstandig te doen door kinderen, praktisch, overzichtelijke en flexibele methode.

E Woll

Wat is het toch handig als je kind met 10 vingers kan typen.

Mevr H.G. heijboer - Chevalking

Wij zijn zeer tevreden over de cursussen.
Dat ook wel als 5 van de 6 kinderen het bij jullie gedaan hebben

Ook ons jongste kind heeft inmiddels de Pica-cursus gevolgd en goed afgesloten. De cursus is duidelijk, elke dag een les, prima te doen.

We vonden het een prettige en aangename cursus. Vooral omdat de spullen thuis werden bezorgd en dat de kinderen alles thuis konden doen. Alles was heel duidelijk en begrijpelijk voor de kinderen.... We vonden het een prettige en aangename cursus. Vooral omdat de spullen thuis werden bezorgd en dat de kinderen alles thuis konden doen. Alles was heel duidelijk en begrijpelijk voor de kinderen. Ook het eventueel uitstellen van lessen vonden we erg prettig. Het eventuele contact was ook snel en goed.