R Jong

Een hele duidelijke cursus die in twintigweken een diploma opleverd.

Willemse

Het is prima gegaan!!
Goede begeleiding!!

De tijd die onze dochter nodig had om een les te voltooien was veel langer dan 15 minuten tot een half uur, wat ons bij het bezoek aan huis was verteld. Onze dochter vond de cursus ook vrij lang... De tijd die onze dochter nodig had om een les te voltooien was veel langer dan 15 minuten tot een half uur, wat ons bij het bezoek aan huis was verteld. Onze dochter vond de cursus ook vrij lang duren en we hebben best wel eens strijd gehad dat ze weer moest typen.
Toen de eindtoetsen in zicht waren werd ze meer enthousiast dat het bijna klaar was...
Het eindresultaat dat zij behaald heeft is haar diploma daar zijn wij en zij natuurlijk erg trots op.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Gemiddeld doet een cursist zo'n 20-25 minuten over een lesje, maar ieder kind is anders. Om een goede typevaardigheid op te bouwen moet er veelvuldig geoefend worden en dit... Bedankt voor uw feedback. Gemiddeld doet een cursist zo'n 20-25 minuten over een lesje, maar ieder kind is anders. Om een goede typevaardigheid op te bouwen moet er veelvuldig geoefend worden en dit kost tijd. We begrijpen best dat niet alle kinderen gedurende de cursus even enthousiast blijven en proberen ze zo vele mogelijk te motiveren. Uw dochter kan zeker trots zijn op het eindresultaat.

Jantina van der Linde

Wij zijn zeer tevreden over de vorm waarin de cursus wordt aangeboden. Anna heeft problemen met concentreren en focussen, maar de lesjes waren voor haar altijd prima te doen - altijd goed te... Wij zijn zeer tevreden over de vorm waarin de cursus wordt aangeboden. Anna heeft problemen met concentreren en focussen, maar de lesjes waren voor haar altijd prima te doen - altijd goed te overzien. Ze vond het ook nooit een probleem om aan een les te beginnen, terwijl we ook weten hoe ze tegenover het starten van huiswerk staat... Het gaf haar zelfvertrouwen omdat je snel resultaat ziet en merkt dat het gewoon lukt. Ook de positieve berichtjes van Sandra deden altijd goed en de blaadjes van Joppe waren ook leuk. Dus prima cursus, die onze jongste over 2 jaar, als ze in groep 8 zit, ook zeker zal gaan volgen.

Emese Woudsma

We zijn blij dat het klaar is het was toch best zwaar voor Emese om het dagelijks te doen.

lidwien brandhorst-vianen

Leuke cursus met een goede stimulans vanuit pica

Leuke type cursus, echter is de "persoonlijke begeleiding" wel ver te zoeken.
Op een vraag via de mail werd zelf helemaal niet gereageerd.
Daarnaast is het soort toetsenbord wel van...
Leuke type cursus, echter is de "persoonlijke begeleiding" wel ver te zoeken.
Op een vraag via de mail werd zelf helemaal niet gereageerd.
Daarnaast is het soort toetsenbord wel van belang ivm de snelheid die gehaald moet worden.
Al met al wel een leuke en leerzame cursus voor kinderen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback op de cursus. We werken met echte juffen die de toetsen nakijken en vervolgens berichten sturen. Wij vinden het daarom ook jammer dat er door ons niet adequaat genoeg is... Bedankt voor uw feedback op de cursus. We werken met echte juffen die de toetsen nakijken en vervolgens berichten sturen. Wij vinden het daarom ook jammer dat er door ons niet adequaat genoeg is gereageerd en de berichten als standaard worden ervaren. We zullen uw advies zeker ter harte nemen en hiermee aan de slag gaan. Er kan op ieder toetsenbord worden getypt. Het is wel zo dat je aan een bepaald toetsenbord went en er daardoor makkelijker en sneller wegwijs op weet.

Het is wel een uitdaging voor een kind van 8 jaren, maar hij is apetrots dat hij het diploma heeft gehaald. Zelf nog een aanslag beter als de meester op school.
Rick was al langer met tien...
Rick was al langer met tien vingers bezig. Dat was ook de redenen voor het volgen van deze cursus. Begin van het schooljaar heeft hij een papier gekregen waar jullie deze cursus hebben adviseert. Rick wou deze cursus volgen. Wij hebben altijd die afspraak als hij met iets begint moet hij het ook afmaken. Hij heeft niet altijd zin in gehad, maar de goede prestaties hebben hem altijd weer opnieuw motiveert.

lenny de hamer

Hele fijne leuke leerstof. Wat wel vaak frustreerde waren de kleurenstickers die niet goed op de toetsen bleef plakken.

Positief en goed te doen