Het was af en toe wel moeilijk om Isa gemotiveerd te houden. Vooral het 5 keer per week was af en toe wat veel voor haar. Een tijdje is ze ook even helemaal gestopt, maar wat me wel opviel was dat... Het was af en toe wel moeilijk om Isa gemotiveerd te houden. Vooral het 5 keer per week was af en toe wat veel voor haar. Een tijdje is ze ook even helemaal gestopt, maar wat me wel opviel was dat ze met tien vingers bleef typen in die tijd. Daarna pakte ze het eigenlijk heel snel weer op en was ze zo bij de finish. Ze had toen zelf ook als doel gesteld om het af te maken. Dat deed ze ook.

Best wel intensief, omdat er bijna elke dag een les gedaan wordt.. Het was soms even doorbijten voor Lars. Ik vind wel, dat Lars nu goed typt. Hij werkt tienvingerig blind bij het maken van werkstuk... Best wel intensief, omdat er bijna elke dag een les gedaan wordt.. Het was soms even doorbijten voor Lars. Ik vind wel, dat Lars nu goed typt. Hij werkt tienvingerig blind bij het maken van werkstuk en spreekbeurt, dus hij kan zijn vaardigheid nog steeds gebruiken. Het was geen kunstje om de toets te halen.

Makkelijk online cursus. Duidelijk info. Vraagt wel om discipline van de cursist en zijn ouders om alles te doen.

Altijd goed om een typediploma te hebben. Een volgende keer zouden wij het misschien wel op een latere leeftijd doen. Het kost veel moeite om je kind zolang te motiveren.

Mijn zoon deed de cursus bijna zelfstandig.
Soms wat aanwijzingen nodig of moest aangemoedigd worden.

Het is een leuke leerzame cursus.
Wel heb ik Mike heel erg aan moeten manen om te typen en te zorgen dat hij zijn opdrachten maakte.
Mike heeft een groot leerprobleem, waardoor hij...
Het is een leuke leerzame cursus.
Mike heeft een groot leerprobleem, waardoor hij minder snel leest en moeite heeft met spelling. Het is toch fijn dat ook hij zijn diploma heeft kunnen halen.

Zowel onze eerste als tweede zoon hebben aan een typecursus van Pica deelgenomen. Beide met prima resultaat. De stof is zo interessant voor ze dat ze vanzelf iedere dag gingen typen

Mijn kinderen hebben met plezier de typecursus gevolgd.
Kostte weinig moeite en hadden binnen no time een behoorlijke snelheid te pakken.

Fijne cursus met goede uitleg en opbouw

Charlotte

Ik vond de typecursus Pica Typen een hele leuke cursus! ik ben superblij dat ik nu geleerd heb om blind te typen.