Marco Boer

Goede maar vooral leuke cursus, duidelijke informatie en begrijpelijke feedback van de Pica begeleidster.
Een cursus waarin onze dochter (tot onze vreugde) gemotiveerd is gebleven tot het eind aan toe.

Prima type cursus, duidelijke opdrachten en doelstellingen

Anna

Ik vond de cursus erg lang en best wel saai voor iemand van 9 jaar.
Iets speelser zou leuk zijn.
Aanbieden aan oudere kinderen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er echter... Bedankt voor uw aandachtspunten. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er echter veelvuldig worden geoefend. We begrijpen dat dit voor jonge kinderen best lastig kan zijn. We gaan zeker met uw aandachtspunten aan de slag.

Fijne cursus. Vooral omdat je je eigen tijdstip kunt bepalen waarop je oefent. De cursus is leuk opgezet voor kinderen.

Onze dochter heeft trouw elke avond na het eten even kort getypt. De lesjes zijn zo kort dat een enkele keer gedachtenloos een tweede dag werd mee getypt. Dan kwam ze niet uit aan het eind van de... Onze dochter heeft trouw elke avond na het eten even kort getypt. De lesjes zijn zo kort dat een enkele keer gedachtenloos een tweede dag werd mee getypt. Dan kwam ze niet uit aan het eind van de week. Op den duur vinden onze kinderen het typen niet meer leuk, omdat het een kleine inspanning is per dag maken ze de cursus wel met goed gevolg af.

Esther

Een prima typecursus die door onze 12 jarige dochter volledig zelfstandig kon worden gevolgd met als beloning haar diploma. Ze heeft er nu op de middelbare school al veel profijt van en dat zal ze... Een prima typecursus die door onze 12 jarige dochter volledig zelfstandig kon worden gevolgd met als beloning haar diploma. Ze heeft er nu op de middelbare school al veel profijt van en dat zal ze haar leven lang houden!

Marco Daemen

Het is een leuke en eenvoudige manier van leren blind typen

Prettig om mijn kind thuis aan het werk te laten gaan! Goede feedback en het vraagt een stukje zelfstandigheid van het kind!

bonen

Geweldig Demi deed het met plezier ik zou het iedereen aanraden om pica te doen fantastisch

Klein

Prima & goed gestructureerd.
Fijn dat het een dagelijkse opdracht was.