Anja

Volgens mij een prima typecursus en steeds weer vriendelijke reactie. Wat ik mis is de automatische reactie aan de ouders. Ik zou graag een CC ontvangen van de berichten die jullie aan onze zoon... Volgens mij een prima typecursus en steeds weer vriendelijke reactie. Wat ik mis is de automatische reactie aan de ouders. Ik zou graag een CC ontvangen van de berichten die jullie aan onze zoon stuurde. Zo kwam ik er pas na een poosje achter dat hij zijn lessen niet helemaal goed maakte en steeds weer dezelfde opmerkingen kreeg zonder dat hij er iets mee deed. Om de berichten te kunnen zien moest ik inloggen op zijn account en dat is niet heel erg gewenst. Jullie toonzetting kan soms best iets strenger als een cursist doorlopend dezelfde fouten blijft maken of er een beetje met zijn pet naar gooit.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Ouders kunnen de voortgang van hun kind inzien op de site van het kind, hier is nog geen aparte ouderportal voor. Bedankt voor de suggestie. Dit is wellicht iets om in de... Bedankt voor uw feedback. Ouders kunnen de voortgang van hun kind inzien op de site van het kind, hier is nog geen aparte ouderportal voor. Bedankt voor de suggestie. Dit is wellicht iets om in de toekomst verder uit te werken. Momenteel kunnen ouders echter met de inlogcodes van de cursist op de site zien welke toetsen en berichten er zijn ingestuurd, hoe deze zijn gemaakt en ook de reacties van de typecoach hierop.

B.W. Rikkers

Sebastiaan heeft heel zelfstandig gewerkt. In het begin moesten we nog wel eens zeggen: heb jij je pica gedaan? Maar daarna zat het in het systeem en deed hij het uit zichzelf. Wat ik zelf wel... Sebastiaan heeft heel zelfstandig gewerkt. In het begin moesten we nog wel eens zeggen: heb jij je pica gedaan? Maar daarna zat het in het systeem en deed hij het uit zichzelf. Wat ik zelf wel lastig vond was dat alles afgeplakt was. Ik zat er geregeld naast met typen. Maar ja dat is mijn probleem.

Martine

Goede cursus, zoon wel met ups en downs gedaan

Petra

De inhoud van het cursus kan naar mijn idee wel kindvriendelijker

Super! Alledrie mijn kinderen hebben hier leren typen. En ze hebben er baat bij!

Prima te doen voor kinderen, vinden het leuk.

Judith van Druenen

Uitstekende cursus. Termijn precies lang genoeg. Leuke extra's.

Marjolein

Een makkelijk te gebruiken cursus, weinig afleidende animaties, gewoon to the point. Lesjes zijn erg duidelijk en grappig qua inhoud. Opbouw wat moeilijkheidsgraad betreft is goed. Mogelijkheid om... Een makkelijk te gebruiken cursus, weinig afleidende animaties, gewoon to the point. Lesjes zijn erg duidelijk en grappig qua inhoud. Opbouw wat moeilijkheidsgraad betreft is goed. Mogelijkheid om een week op vakantie te gaan is prettig, maar niet gebruikt. Zoonlief was te enthousiast om te stoppen. Zeker de laatste module met oefenen voor diploma is uitdagend. Spelletjes na de toets waren grappig en leerzaam, ook het papieren materiaal ziet er leuk uit.

Wat een goede
Wat een leuke type cursus! Mijn zoontje kon meeste allemaal zelfstandig. Het zag er ook erg leuk en kindvriendelijk uit!
Wel jammer dat we hem steeds moesten aansporen, hij...
Wat een goede
Wel jammer dat we hem steeds moesten aansporen, hij er geen zin in had. Maar dit lag duidelijk aan hem, als hij bezig was ging het vaak wel en hij is nu super blij dat hij het heeft!!!

Leuke typecursus, kan gewoon thuis op momenten dat het je kind past.