Vond de communicatie naar de docent moeizaam

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback op de cursus van uw dochter. We hebben in het dossier gezien dat er een uitgebreide enthousiaste berichtenwisseling is tussen uw dochter en haar typecoach en dat haar... Bedankt voor uw feedback op de cursus van uw dochter. We hebben in het dossier gezien dat er een uitgebreide enthousiaste berichtenwisseling is tussen uw dochter en haar typecoach en dat haar typecoach vrijwel de dag na iedere vraag geantwoord heeft. We vinden het dan ook spijtig om te horen dat uw de communicatie moeizaam vond. De typecoaches zijn ook altijd telefonisch bereikbaar en we hadden dit graag van u tijdens de cursus gehoord. Dan zouden we in staat zijn geweest om eventuele onduidelijkheden op te lossen. Uw dochter kan in ieder geval trots zijn op het behaalde resultaat.

Goede cursus! Eigen tempo, lekker thuis! Goed eindresultaat qua foutpercentage en typesnelheid. Cursus is vrij lang maar goede eindresultaat maakt alles goed!

De kinderen vonden het erg leuk om de typecursus te doen. Ze werkten zich zelfstandig door de stof heen, en typen nu gewoon met 10 vingers. Allebei zijn ze heel trots op hun resultaat, en ze vinden... De kinderen vonden het erg leuk om de typecursus te doen. Ze werkten zich zelfstandig door de stof heen, en typen nu gewoon met 10 vingers. Allebei zijn ze heel trots op hun resultaat, en ze vinden het erg cool dat ze op school nu veel sneller klaar zijn als hun klasgenoten, als er iets getypt moet worden.

Onze dochter (10) vond het erg leuk om te doen, deed het geheel zelfstandig en ging er in rap tempo doorheen, zonder de stress die onze andere dochter ondervond bij een online typecursus met... Onze dochter (10) vond het erg leuk om te doen, deed het geheel zelfstandig en ging er in rap tempo doorheen, zonder de stress die onze andere dochter ondervond bij een online typecursus met spelletjes. Ze vond het fijn om complimentjes te ontvangen na de toetsen. Goede, gedegen typecursus!

Ze heeft blind leren typen

w doldersum

De cursus vind ik absoluut niet geschikt voor kinderen die moeite met school hebben zoals taal en spelling wat wij dus nadrukkelijk hebben gevraagt aan die man die bij ons thuis was ik vind dat je... De cursus vind ik absoluut niet geschikt voor kinderen die moeite met school hebben zoals taal en spelling wat wij dus nadrukkelijk hebben gevraagt aan die man die bij ons thuis was ik vind dat je in dat geval wel eerlijk moet blijven en dan die cursus niet verkopen wij hebben het idee dat deze persoon op provisie basis werkt om dit aan de man te brengen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Wij hebben naar aanleiding hiervan het dossier van uw zoon nogmaals bekeken. Helaas was bij ons niet bekend dat uw zoon taal- en spellingsproblemen had. Wij hebben namelijk... Bedankt voor uw feedback. Wij hebben naar aanleiding hiervan het dossier van uw zoon nogmaals bekeken. Helaas was bij ons niet bekend dat uw zoon taal- en spellingsproblemen had. Wij hebben namelijk een speciale dyslexie-variant voor kinderen die lezen lastiger vinden. Ook hanteren wij een ander beoordelingssysteem voor deze kinderen. Jammer dat onze adviseur u hierop niet heeft geattendeerd. Wij vinden het heel spijtig dat deze informatie niet bij ons bekend was, want dan had de typecoach hierop kunnen anticiperen. Nu constateerden wij alleen dat uw zoon heel veel fouten maakten. We zijn echter erg trots op hem. Hij heeft met een heel mooi resultaat het einddoel gehaald en bezit nu een vaardigheid waar hij zijn leven lang plezier van heeft.

Onze zoon heeft zelfstandig de type cursus kunnen doen. Aan het einde vond hij het soms lastig.

Kyra kan nu goed en snel typen en heeft bepaalde toepassingen uit word geleerd. Het eerste deel van de cursus was ze ontzettend gemotiveerd en deed ze de lessen uit zichzelf. De laatste weken was... Kyra kan nu goed en snel typen en heeft bepaalde toepassingen uit word geleerd. Het eerste deel van de cursus was ze ontzettend gemotiveerd en deed ze de lessen uit zichzelf. De laatste weken was dit moeilijker en heb ik haar moeten aanmoedigen om de lessen te maken. Toch zijn deze 20 weken wel nodig om het goed onder de knie te krijgen. De lesstof is leuk en de lessen duren niet te lang. Ook als prettig ervaren dat er iedere week een toets werd afgenomen om het niveau te peilen en dat er altijd een terugkoppeling kwam

rietje klaassen

Prima. De kinderen konden zelf aan de gang. Het was hun duidelijk wat ze moesten doen. Vonden het ook leuk alleen aan het eind was de motivatie weg. Moesten ze meer gemotiveerd worden.

Jeroen Noteboom

Onze dochter vond de cursus erg leuk en was erg gedreven deze te beoefenen. De coach stimuleerde haar goed.