Goed hoor maar onze zoon was eigenlijk net iets te oud wij hadden het hem op jongere leeftijd moeten laten doen.

Cindy heeft deze cursus als erg leuk en leerzaam gevonden. ze heeft er erg veel aan zegt ze vooral bij werkstuk tikken en zo.

Marije Veldman

Een goede cursus om Blind typen met 10 vingers onder de knie te krijgen.

José Koumans-van Diepen

Heel goede begeleiding. Cursus is goed georganiseerd zodat kinderen zonder al te veel moeite leren typen. Hier hebben ze voor de rest van hun leven profijt van. In drukke perioden is het... Heel goede begeleiding. Cursus is goed georganiseerd zodat kinderen zonder al te veel moeite leren typen. Hier hebben ze voor de rest van hun leven profijt van. In drukke perioden is het gemakkelijk om te lessen op te schorten. Klasina is ons vijfde kind dat heeft leren typen via Pica. Het geld dubbel en dwars waard!

Op zich is het een leuke leerzame cursus. Wat ik wel merk is dat het moeilijk is onze kinderen (onze oudste zoon heeft enkele jaren geleden de cursus gedaan) te stimuleren. Het wordt als saai... Op zich is het een leuke leerzame cursus. Wat ik wel merk is dat het moeilijk is onze kinderen (onze oudste zoon heeft enkele jaren geleden de cursus gedaan) te stimuleren. Het wordt als saai ervaren. Dit is natuurlijk logisch omdat het veel op herhaling aan komt. Bij onze beide kinderen zorgde het voor frustraties. Het niet willen oefenen en huilen. De oudste had hier meer moeite mee. Maar daar kwamen we later achter dat hij dyslectie heeft. Misschien dat dit iets verklaart?
De jongste daarentegen wanneer wij erbij bleven was eigenlijk in no time klaar met zijn lesjes. Maar wanneer n.a.v. een toets geadviseerd wordt terug in de lessen te gaan is dat echt te veel gevraagd. Dit doet hij echt niet. En onze oudste toen der tijd ook niet.
Ik denk dat een spontane reactie van de contact persoon stimulerend werkt. Net alsof er daadwerkelijk iemand is die zich interesseert in jou typen. Nu vonden ze dat er vaak laat gereageerd wordt op vragen en toetsen. Moet ik er wel bij vertellen dat onze zoon de toetsen vaak op zondag maakte.
We hebben in de kerstvakantie door gedaan met de lessen. Maar op een gegeven moment merkten we dat de koek even op was bij onze zoon. Daarom hebben we toen de lat ietsjes lager gelegd en hoefde hij niet elke dag te oefenen.
Maar hij heeft de cursus met een mooi resultaat beëindigt en hij was hier super blij over. Het heeft hem heel wat bloed zweet en tranen gekost. Hij is blij dat hij ervan verlost is.
Nu zegt hij wel dat het makkelijk is dat je met 10 vingers kunt typen en rammelt er flink op los

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw reactie. We snappen dat niet iedereen altijd gemotiveerd blijft om de lessen te volgen. Het vergt veel doorzettingsvermogen om een goede typevaardigheid op te bouwen. We zijn dan ook... Bedankt voor uw reactie. We snappen dat niet iedereen altijd gemotiveerd blijft om de lessen te volgen. Het vergt veel doorzettingsvermogen om een goede typevaardigheid op te bouwen. We zijn dan ook supertrots op onze cursisten en de resultaten die zij behalen.

Cursus is prima, alleen denk ik dat de prijs ver boven de ander type cursussen ligt en zou ik deze cursus niet aanbevelen , ivm prijs.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback over de cursus. De cursusprijzen van de diverse aanbieders ontlopen elkaar niet veel. Wij weten dat wij aan de bovenkant van de markt zitten met onze cursusprijzen. Waar... Bedankt voor uw feedback over de cursus. De cursusprijzen van de diverse aanbieders ontlopen elkaar niet veel. Wij weten dat wij aan de bovenkant van de markt zitten met onze cursusprijzen. Waar veel andere typecursussen echter volledig geautomatiseerd en computergestuurd zijn, werken wij met echte juffen die de kinderen begeleiden en helpen tijdens de cursus. Ook kennen onze cursussen geen einddatum en zullen wij, totdat het diploma is gehaald, onze diensten blijven leveren.

Fam. de Jong

Wij zijn zeer positief over de cursus. Vara heeft goed leren typen, en bleef door de leuke aanpak en de leuke strip in de lesmap erg gemotiveerd.

Martha heeft het met plezier gedaan,wij als ouders hebben deze typecursus als een leerzaam iets ervaren voor Martha

Antoinette Purimahua

Een leuke ( makkelijk, begrijpbare cursus ) Hele aardig typecoach , voor als er vragen zijn , dan kunnen ze die stellen.voor kinderen leuk dat ze na een tijdje een spelletje open spelen. Het leren... Een leuke ( makkelijk, begrijpbare cursus ) Hele aardig typecoach , voor als er vragen zijn , dan kunnen ze die stellen.voor kinderen leuk dat ze na een tijdje een spelletje open spelen. Het leren gaat vanzelf als je kind regelmatig oefend . De snelheid komt wel met de tijd. Kaylee heeft er met veel plezier aan gewerkt om haar diploma te behalen.