Fijne manier om te leren typen. Je kan zelf de tijd indelen wanneer je de lessen doet. De lessen waren duidelijk en niet te
lang per dag. Onze dochter heeft met plezier de lessen doorlopen....
lang per dag. Onze dochter heeft met plezier de lessen doorlopen. Leuk om per onderdeel van 5 lessen een berichtje te
krijgen van de begeleidster. Dit was een goede stimulans. Evenals de spelletjes die een leuke afwisseling waren.

Jeanien Kleinjan

De typecursus online is ons heel erg goed bevallen. Tom heeft de cursus geheel zelfstandig kunnen volgen. Erg tevreden

Mijn dochter kan perfect typen, maar heeft ook geleerd door te zetten als het moeilijk wordt. Trots op haar!

Leuk en meteen leerzaam soms een beetje saai. Maar heel goed te doen!

Jacki

Mijn zoon was gemotiveerd om te leren typen ,en dat werd door pica versterkt,
Hoe meer stickers er op de toetsen kwamen hoe fanatieker hij werd.
Dat je alles online kan doen vind ik...
Mijn zoon was gemotiveerd om te leren typen ,en dat werd door pica versterkt,
Hoe meer stickers er op de toetsen kwamen hoe fanatieker hij werd.
Dat je alles online kan doen vind ik een voordeel . Mijn andere zoon is 10 en gaat binnenkort ook beginnen .

Prima cursus, goed resultaat voor een redelijke prijs.
Uiteraard is de inzet van de leerling ook van groot belang!

Organisatie van de cursus is prima, maar de opdrachten sluiten niet aan bij de wereld van kinderen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. U geeft aan dat de onderwerpen niet altijd helemaal aansluiten. Natuurlijk is ieder kind verschillend, maar wij blijven druk bezig om onderwerpen verder aan te passen,... Bedankt voor uw feedback. U geeft aan dat de onderwerpen niet altijd helemaal aansluiten. Natuurlijk is ieder kind verschillend, maar wij blijven druk bezig om onderwerpen verder aan te passen, zodat alle kinderen met enthousiasme de cursus blijven volgen.

Anneke Bij de Vaate

Hanneke heeft de cursus geheel zelfstandig gedaan. Wij vinden de cursus heel duidelijk en overzichtelijk. Ga zo door

Goede cursus! Uitstekend resultaat!