Marieke Pool

De cursus van Pica is leuk en leerzaam. Mijn dochter heeft het, ondanks de verplichting ;-), als een prima methode ervaren. Binnen 20 weken kon ze razendsnel en nagenoeg foutloos typen.

J> van Nobelen

Mijn zoon heeft met plezier iedere dag de oefeningen gedaan en was iedere week weer nieuwsgierig naar het persoonlijke berichtje over zijn toets. Fijn is dat er naast het leren typen ook aandacht... Mijn zoon heeft met plezier iedere dag de oefeningen gedaan en was iedere week weer nieuwsgierig naar het persoonlijke berichtje over zijn toets. Fijn is dat er naast het leren typen ook aandacht is gegeven aan het schrijven van brieven, het maken van kolommen en de verschillende afkortingstoetsen in Word.

Voor Alex onze oudste ook de Pica cursus gedaan en nu voor Lieve ook weer. Is ons beide keren goed bevallen.

Het is erg fijn om het kind thuis een typ cursus te laten doen. Als je discipline hebt, kan het ook echt in 20 weken. Prima cursus

Leuke speelse manier om het type diploma te halen

Ziet er leuk uit, goed dat het maar 5 dagen per week is. Makkelijke communicatie.

H Harbers

Goede cursus, fijne controle, er werd meegedacht.

Ik vond het duidelijk. alles werd goed uit gelegt.