Prima cursus. Onze zoon begon toen hij 9 jaar was. En het bleek toch lastig om hem te blijven motiveren. Maar goed, dat is natuurlijk afhankelijk van het kind. Heeft niet per se met de cursus te... Prima cursus. Onze zoon begon toen hij 9 jaar was. En het bleek toch lastig om hem te blijven motiveren. Maar goed, dat is natuurlijk afhankelijk van het kind. Heeft niet per se met de cursus te maken.

Karin Zilver

Alle 3 mijn kinderen hebben bij jullie hun type diploma gehaald en hebben met veel plezier iets geleerd waar ze de rest van hun leven profijt van hebben!

Ida Muizelaar

Het was een super leuke cursus. Chantal vond het ook erg leuk om af en toe met haar vragen bij Marga terecht te kunnen. En dan vooral wachten op het antwoord. TOP!

Leuke map!
Helaas te weinig begeleiding...
2 weken wachten tot je diploma binnen is erg lang voor een kind!

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. We kunnen ons voorstellen dat uw dochter met spanning zat te wachten op de uitslag van de eindtoets. We proberen daarom altijd zo snel mogelijk de kinderen in te lichten... Bedankt voor uw feedback. We kunnen ons voorstellen dat uw dochter met spanning zat te wachten op de uitslag van de eindtoets. We proberen daarom altijd zo snel mogelijk de kinderen in te lichten over het resultaat. Dit duurt echter iets langer dan het beantwoorden van de reguliere toetsen. Nadat de typecoach de toets heeft bekeken, gaat het dossier nog langs de beoordelingscommissie voor het eindoordeel. De officiële diploma’s worden vervolgens per post verstuurd. Dit alles neemt enige tijd in beslag. Over het algemeen ontvangen de cursisten binnen een week van ons het diploma, juist omdat we weten hoe belangrijk dit voor ze is. Wij beloven de kinderen in de lessen dat zij in ieder geval binnen twee weken van ons een reactie op de eindtoets krijgen. Deze termijn komt echter bijna nooit voor. Het spijt ons te moeten constateren dat dit bij uw dochter wel het geval is geweest. Wij zullen hier zeker nog beter op gaan letten.

Marieke Berger-Nieuwenhuis

Harstikke leuk, kindvriendelijk.. geweldig hoe een kind in 20 weken blind leert typen!

J. H. van den Hoeven

Prima cursus wat goed aansluit op het nivo van het kind, deed het met veel plezier 20 weken achter elkaar.

Annemieke Stam

Ongeveer 5 jaar geleden heeft onze oudste dochter met veel plezier haar Pica diploma gehaald en nu ook Caitlin. Zonder gezeur en ook met veel plezier! Ze is er erg trots op!

Merelonline

Duidelijk, overzichtelijk en leuk op gezet. Motiveerd de deelnemer.

Het was een hele leuke leerzame cursus met hele leuke verhaaltjes waar je ook weer wat van leert.
De cursus duurde niet te lang en heel snel reactie als je een toets ingeleverd had. We hebben het als leuk ervaren.
Enwat goed kun je typen erna.

Goed opgezette cursus. Elke twee weken een nieuw boekje. In het begin had Stella wat begeleiding nodig daarna maakte ze elke les en zelfs de toetsen helemaal alleen. Super tevreden.