Thijmen Meijerink

Ik vond het een mooie cursus ben blij dat ik het gedaan heb SUPER Groetjes Thijmen Meijerink

Een mooie cursus. Goede uitleg voor aanvang van de cursus. Duidelijke uitleg, goed te volgen voor de kinderen. Het krijgen van echte post blijft heel leuk voor ze en ook de emails met een reactie... Een mooie cursus. Goede uitleg voor aanvang van de cursus. Duidelijke uitleg, goed te volgen voor de kinderen. Het krijgen van echte post blijft heel leuk voor ze en ook de emails met een reactie (altijd opbouwend en dus stimulerend) van de begeleidster is een echt pluspunt. Heel tevreden!

De cursus is goed door kinderen te volgen

Karin Vis

Wij vinden de cursus erg goed. De opbouw is precies goed. Onze dochter ging trouw elke dag haar oefeningen doen,het is precies lang genoeg om het leuk te houden. Alleen laatste twee weken merkte ik... Wij vinden de cursus erg goed. De opbouw is precies goed. Onze dochter ging trouw elke dag haar oefeningen doen,het is precies lang genoeg om het leuk te houden. Alleen laatste twee weken merkte ik dat ze er wel een beetje 'klaar' mee was.

Mijn dochter(10) kon een en ander volledig zelfstandig uitvoeren. Op het einde raakte de motivatie weg en heeft het stil gelegen. Uiteindelijk heeft ze het zelfstandig afgerond.

Astrid Vleggeert

3 kinderen hebben nu hun type diploma behaald bij Pica Typen en het is zeker een voordeel voor hun bij het maken van verslagen en werkstukken. Nadeel is dat het 5 maanden duurt en dat ze 5 dagen in... 3 kinderen hebben nu hun type diploma behaald bij Pica Typen en het is zeker een voordeel voor hun bij het maken van verslagen en werkstukken. Nadeel is dat het 5 maanden duurt en dat ze 5 dagen in de week ermee bezig moeten zijn. "Denk aan je Pica" was een dagelijks terugkerende uitspraak. Het is een heel bedrag, maar het is het mij waard geweest.

Het was een behoordlijke uitdaging voor Rob omdat hij zwaar dyslectisch is. Maar hij heeft volgehouden hoewel we soms wel wat korter oefende dan de stof van die dag (daar was voor hem niet door te... Het was een behoordlijke uitdaging voor Rob omdat hij zwaar dyslectisch is. Maar hij heeft volgehouden hoewel we soms wel wat korter oefende dan de stof van die dag (daar was voor hem niet door te komen). Ik wilde hem niet te veel frustreren. Het uiteindelijke examen was goed te doen. Volgens mij zat hij niet aan de snelheid die moest maar hij heeft zijn diploma gekregen en daar zijn we SUPER trots op.

Jan, is inmiddels het 5e kind die de type cursus heeft gedaan. Het is een spelenderwijs, leuke methode.
Wij zijn tevreden over de cursus.

Rens

Rens vond het leuk dat hij mails kon sturen naar Marga en spelletjes kreeg na een toets. Het was voor hem geen opgave iedere werkdag te typen. Rens deed het graag maar was op het einde wel blij dat... Rens vond het leuk dat hij mails kon sturen naar Marga en spelletjes kreeg na een toets. Het was voor hem geen opgave iedere werkdag te typen. Rens deed het graag maar was op het einde wel blij dat het eind in zicht was en af kon tellen .