Ivonne van Schagen

Duidelijke en fijne typecursus

P. Smit

Duidelijke voorlichting, twee dochters hebben beide de cursus met plezier gedaan waarbij ikzelf eigenlijk niet sturende hoefde te zijn.

Linda de Kruijff

Leuke leerzame cursus, elke week werd er uitgekeken naar de mail van de begeleidster.

Semantha

Vroeger zelf al typecurcus van Pica gehad en zelf als heel prettig ervaren. Hierdoor de dyslexie variant voor onze pleegzoon gekozen, wederom zeer prettig. Hij is geslaagd en heeft het veel beter... Vroeger zelf al typecurcus van Pica gehad en zelf als heel prettig ervaren. Hierdoor de dyslexie variant voor onze pleegzoon gekozen, wederom zeer prettig. Hij is geslaagd en heeft het veel beter gedaan dan dat we verwacht hadden.

Duidelijke cursus met goede opbouw.

Lieke

Mijn meiden hebben jaren eerder al de typecursus bij Pica gevolgd. Hier waren zowel hun als ikzelf heel tevreden over. Geen seconde getwijfeld om Ian ook de typecursus van Pica te laten volgen.... Mijn meiden hebben jaren eerder al de typecursus bij Pica gevolgd. Hier waren zowel hun als ikzelf heel tevreden over. Geen seconde getwijfeld om Ian ook de typecursus van Pica te laten volgen. Wederom zowel Ian als ik heel tevreden over de leuke, leerzame typecursus.

We zijn heel trots op onze dochter!
We zijn heel trots op onze dochter!
Zonder "politieagentje" te spelen heeft ze zelf de hele cursus gedaan. De laatste paar weken vond ze het wel moeilijker worden, maar ook dat heeft ze zelfstandig afgemaakt. De e-mails over en weer met Sandra en de leuke en bemoedigende reacties van haar deden haar goed. Als het tegen zat (door ziekenhuis bezoek) werd ze bemoedigd en werd met haar mee geleefd. Top! (Ze typt sneller dan haar moeder...)

Alle zes kinderen van ons hebben deze cursus gedaan en we zijn er heel erg tevreden over. De verhaaltjes die ze moeten typen zijn ook erg leuk en vaak leerzaam voor kinderen. We zouden nooit een... Alle zes kinderen van ons hebben deze cursus gedaan en we zijn er heel erg tevreden over. De verhaaltjes die ze moeten typen zijn ook erg leuk en vaak leerzaam voor kinderen. We zouden nooit een andere kiezen!

Ad Aerts

Een duidelijke cursus waar Jordan veel plezier aan heeft beleefd.