8/10

Leuke cursus, opdrachten zijn goed te doen. Het is wel moeilijk voor cursisten om als het nieuwtje eraf is, toch door te zetten.

Lauw

2/10

Veel te saai !

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw reactie. Natuurlijk vinden we het jammer dat u aangeeft dat de cursus als saai is ervaren. We proberen de lessen zo veel mogelijk te laten aansluiten bij de belevingswereld van de... Bedankt voor uw reactie. Natuurlijk vinden we het jammer dat u aangeeft dat de cursus als saai is ervaren. We proberen de lessen zo veel mogelijk te laten aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen en de onderwerpen hierop aan te passen. Sinds uw dochter anderhalf jaar geleden is gestart met de cursus, is er nog een wijziging geweest om de lessen nog beter te laten aansluiten. We begrijpen echter ook dat ieder kind verschillend is en niet iedereen hetzelfde leuk vindt. We zijn heel trots op uw dochter en het behaalde resultaat.

10/10

We vonden het een fijne curcus. Duidelijk en bondig

Willeke Mayenburg - de Jong

10/10

Een duidelijk en kindvriendelijke manier van leren blindtypen. Naast het typen wordt het kind ook wegwijs gemaakt met de computer en de functies die daarbij horen. Het kind kan zelf bepalen in welke... Een duidelijk en kindvriendelijke manier van leren blindtypen. Naast het typen wordt het kind ook wegwijs gemaakt met de computer en de functies die daarbij horen. Het kind kan zelf bepalen in welke snelheid de cursus te doorlopen. De terugkoppeling op de toetsen en/of de vragen vindt in dezelfde week plaats waarin een vraag wordt gesteld waardoor het leerredement en motivatie wordt verhoogd!

8/10

Duidelijke uitleg vooraf over wat de cursus inhoudt. Cursus is goed te doen voor de cursist en leuk gemaakt met spelletjes en verhaaltjes e.d.
Een keer kwam de nieuwe lesstof niet binnen, maar...
Een keer kwam de nieuwe lesstof niet binnen, maar dat is keurig en snel opgelost, ook al lag het waarschijnlijk aan de post.
Al met al zeer tevreden!

Marjon Veendijk

10/10

We zijn heel trots dat onze dochter van 8 deze leuke cursus heeft gehaald. Ook fijn dat de mogelijkheid bestaat om je tempo aan te passen (m.n. tijdens vakanties en ook tijdens de laatste loodjes).

10/10

Leuke, duidelijke cursus.
Goede begeleiding.

Spanjers

8/10

Wij zijn positief over picatypen. Omdat het boekje elke twee weken toegestuurd krijgt, motiveert dat om door te gaan. Onze zoontjes deden dat prima. Ook weer blij dat het afgelopen is en het diploma... Wij zijn positief over picatypen. Omdat het boekje elke twee weken toegestuurd krijgt, motiveert dat om door te gaan. Onze zoontjes deden dat prima. Ook weer blij dat het afgelopen is en het diploma binnen.

Christine Oldemaat

10/10

Duidelijke goed zelfstandig te volgen typecursus voor een kind.