D. van Gils

Gewoon goed! Eerder deed onze zoon ook jullie typcurses. Het was voor ons door die ervaring logisch ook onze dochter deze cursus bij Pica te laten volgen. Als extra pluspunt hebben jullie de cursus... Gewoon goed! Eerder deed onze zoon ook jullie typcurses. Het was voor ons door die ervaring logisch ook onze dochter deze cursus bij Pica te laten volgen. Als extra pluspunt hebben jullie de cursus nu ook in Dyslexie vorm.

Lesmateriaal was dik in orde en ook keurig op tijd bezorgd. Halverwege de cursus moesten we wel echt stimuleren, want toen zakte de interesse wat weg. De laatste weken ging het heel snel met het... Lesmateriaal was dik in orde en ook keurig op tijd bezorgd. Halverwege de cursus moesten we wel echt stimuleren, want toen zakte de interesse wat weg. De laatste weken ging het heel snel met het tempo typen en dit motiveerde enorm

Goede cursus, lessen niet al te lang. Soms ook leuke informatieve teksten. Mijn dochter heeft het als een leuke cursus ervaren al haf ze niet elke dag zin om er aan te beginnen.

Miriam de Gijsel

Prima cursus, goed te volgen voor mijn zoon, duidelijke lesstof en goed omschreven wat hij moest doen.
Wist van te voren niet zo goed of het niet te vroeg was voor mijn 8-jarige zoon, ik had in mijn achterhoofd mijn eigen typcursus nog, ruim 30 jaar geleden via scheidegger, maar mijn zoon heeft het zonder mopperen heel goed gedaan. Elke dag getypt wat hij moest typen, af en toe eens wat herhaald en als hij dan weer zijn toets had gemaakt was hij trots op zichzelf. Ik ben dus heel tevreden en zal mijn andere zoon zeker ook via Pica zijn typcursus laten doen.

Goede begeleiding op afstand. Mooie cursus...

Het oefenen ging eigenlijk vanzelf: ieder dag ongeveer 20-30 minuten. Twee-wekelijks keek Mirjam uit naar de post, dan was er voor haar die grote envelop van pica. Ook oefende Mirjam via internet... Het oefenen ging eigenlijk vanzelf: ieder dag ongeveer 20-30 minuten. Twee-wekelijks keek Mirjam uit naar de post, dan was er voor haar die grote envelop van pica. Ook oefende Mirjam via internet het snelheidstypen, de toetsen waren afgeplakt dus dat blinde typen oefende op die manier heel goed.

Ook onze oudste dochter had eerder al deze cursus bij jullie gevolgd en nu onze jongste dus. We kunnen dus enigzins vergelijken . De cursus zelf is goed van opbouw en uitdagend, we hebben maar... Ook onze oudste dochter had eerder al deze cursus bij jullie gevolgd en nu onze jongste dus. We kunnen dus enigzins vergelijken . De cursus zelf is goed van opbouw en uitdagend, we hebben maar weinig moeten aanmoedigen om de lessen te maken. Helaas nu wel een minder goede ervaring met de serververbinding met Pica, waar de toetsen op gemaakt worden. Deze liep heel vaak vast, ook op meerdere verschillende computers met andere browsers. De toetsen werden natuurlijk steeds lastiger en dan is het heel frustrerend als je er na veel pogingen bijna bent, in snelheid en fouten en je cursor blijft hangen. Dit gebeurde bij de oudste dochter nooit, nu heel vaak. En ook bij het inloggen op andere lokaties, dus het probleem ligt echt aan jullie zijde. Verder heel tevreden, is een aanrader.

Wij vonden de Pica-typen heel leuk en leerzaam. Onze kinderen deden het graag, met uitzondering van de laatste toetsen dan hahaha. Ze typten te snel, waardoor ze net even teveel foutjes maakten en... Wij vonden de Pica-typen heel leuk en leerzaam. Onze kinderen deden het graag, met uitzondering van de laatste toetsen dan hahaha. Ze typten te snel, waardoor ze net even teveel foutjes maakten en ze nooit tevreden waren met het eindresultaat. Uiteindelijk hebben we een toetsenbord met een zwaardere aanslag geinstalleerd (en alle letters opnieuw afgeplakt) zodat de snelheid omlaag ging en het aantal fouten ook. Jammer dat het klaar is, maar iedereen blij met het resultaat !

Mijn dochter heeft het als zeer prettig ervaren. Op haar eigen tempo leren typen.

Dennis Panhuijsen

Helemaal prima !