Nancy van der Meer

Pica heeft een typcursus waarbij kinderen heel zelfstandig een typcursus kunnen volgen. Wij hebben dit als heel prettig ervaren. Het blijft leuk en boeiend voor de kinderen doordat zij iedere twee... Pica heeft een typcursus waarbij kinderen heel zelfstandig een typcursus kunnen volgen. Wij hebben dit als heel prettig ervaren. Het blijft leuk en boeiend voor de kinderen doordat zij iedere twee weken post krijgen met nieuwe opdrachten. Valentijn was pas 9 jaar en heeft netjes in een half jaar tijd zijn typdiploma behaald. Wij zijn er trots op!

L. Van Mierlo

Positief en leuke manier om te leren typen.

S. Sijtsma

Onze dochter heeft met plezier de cursus gevolgd hoewel het af en toe best lastig was om haar te motiveren. In het begin heeft zij tijdens de oefeningen vaak snel even verbeterd en ging daardoor als... Onze dochter heeft met plezier de cursus gevolgd hoewel het af en toe best lastig was om haar te motiveren. In het begin heeft zij tijdens de oefeningen vaak snel even verbeterd en ging daardoor als een speer leek het.... maar later bleek het veel moeite te kosten om dit weer te herstellen. Tip: gebruik alleen niet te verbeteren toetsen en doe meer online waarin verbeteren niet mogelijk is, maar je zo vaak als je wilt kunt oefenen en je vooruitgang te zien is.

Esther

Prima map netjes altijd op tijd, goede reactie op gemaakte toetst.

I. Veldman

Goede methode om blind te leren typen in een vrij kort tijdsbestek. Niet echt veel stof per keer dus weinig extra belasting voor de cursist.

M. Beers

Mijn dochter was vaak niet meer zo gemotiveerd, uiteindelijk heeft ze het wel gehaald.

Liesbeth Kroos

Prettig thuis en in goed tempo te doen.

Deborah Babel

Positief

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Wij proberen de cursisten zo veel mogelijk te stimuleren door middel van persoonlijke berichten van de begeleidsters op hun ingezonden toetsen en vragen. Ook kunnen... Bedankt voor uw feedback. Wij proberen de cursisten zo veel mogelijk te stimuleren door middel van persoonlijke berichten van de begeleidsters op hun ingezonden toetsen en vragen. Ook kunnen cursisten ons altijd bellen met vragen. Dit contact is echter wel altijd op afstand. Wij zullen zeker gaan onderzoeken hoe we nog meer persoonlijk contact kunnen creƫren. Bedankt voor de suggestie.

G Douma

Sjoerd begon wel een beetje ongeduldig te worden,duurde hem te lang