Tijssen

Goed, Mart kon het goed overzien en was vaak trots over wat hij al kon. Na de zomervakantie was het wel even moeilijk om het ritme weer op te pakken.

J. Verwijlen

Voor Dian was het erg intensief, 5 lessen per week naast school en hobby's was ambitieus. Dat heeft ze niet gehaald, en dan gaat het langer duren waardoor op het einde ze aan het aftellen was. Ze... Voor Dian was het erg intensief, 5 lessen per week naast school en hobby's was ambitieus. Dat heeft ze niet gehaald, en dan gaat het langer duren waardoor op het einde ze aan het aftellen was. Ze heeft er wel zeker typvaardigheid door gekregen, maar dit is niet gemakkelijk gegaan. Ik (als moeder) heb wel gezegd dat het af moest, vraag me af of dat doorzettingsvermogen van Dian ( het kind) er zou zijn geweest.

Hamel

Onze zoon heeft er langer over gedaan, bijna een jaar. Hij was niet altijd gemotiveerd. Soms heeft hij een lange les in tweeën gedaan.

H kalsbeek

Verliep allemaal prima, maar toen we een nieuwe computer kregen (apple) gaf dit wel wat problemen met letter zoals een ï e.d.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Het klopt dat niet alle functies die worden besproken in de cursus ook op dezelfde wijze werken op een Apple. Wij zijn druk bezig om de cursus aan te passen, zodat deze in... Bedankt voor uw feedback. Het klopt dat niet alle functies die worden besproken in de cursus ook op dezelfde wijze werken op een Apple. Wij zijn druk bezig om de cursus aan te passen, zodat deze in de toekomst voor alle devices geschikt is.

?

Positief, met name de ruimte om het eigen tempo aan te houden is prettig.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback op de cursus. We werken met echte juffen die de toetsen nakijken en vervolgens berichten sturen. Wij vinden het daarom ook jammer dat de berichten als standaard worden... Bedankt voor uw feedback op de cursus. We werken met echte juffen die de toetsen nakijken en vervolgens berichten sturen. Wij vinden het daarom ook jammer dat de berichten als standaard worden ervaren. We zullen uw advies zeker ter harte nemen en hiermee aan de slag gaan.

J. Huijnen

Een fijne typecursus, waarbij je zelf kan bepalen in welk tempo je diploma wilt behalen. Elke dag een beetje oefenen.

Arnica Ludeke

Het is gewoon een hele kluif voor de kinderen om te volbrengen.... Het gebeurd niet echt altijd met enthousiasme, maar het is wel haalbaar kwa tijd om elke dag even te doen. Ik vind het zelf prettig... Het is gewoon een hele kluif voor de kinderen om te volbrengen.... Het gebeurd niet echt altijd met enthousiasme, maar het is wel haalbaar kwa tijd om elke dag even te doen. Ik vind het zelf prettig dat je ook flexibel bent in Tijd.... Als het een paar dagen niet lukt is dat ook prima waardoor je de druk ook weg kan halen bij het kind. Trots dat het gelukt is!

Elisabeth van den Boomen

Het niveau van typ cursus vond ik goed voor deze leeftijd categorie

Fam. Gouw

Onze zoon heeft ADHD , PDD NOS, moeite met automatiseren ed. We hadden zo onze twijfels bij aanvang. Maar t ging als een speer. Hij vond t een makkie. En dat heeft hij niet snel.