René

Ze heeft haar diploma gehaald na herhaaldelijk aandringen van de ouders

marjanne Beem

Ik vind het een prettige cursus overzichtelijk qua tijd en opgaven.

Nancy Schreijnders

Goede ervaring, aan het begin was hij erg enthousiast, later moest ik hem wat meer aansporen, maar heel leuk en leerzaam

Monique van Kammen

Goed, wel blij dat de cursus nu afgelopen is, met de zomervakantie ertussen was het toch nog wel een lange periode.

T. Van den Broek

Het was prettig dat we in onze eigen tempo en planning konden doen. Nl. zaten er veel vakantieweken tussen.

Petra de Jongste

Een hele leuke cursus!
Onze zoon is tot het laatst toe gemotiveerd gebleven en heeft de cursus helemaal zelfstandig gedaan!

S.J.Wijnholds-Bijvank

Goede en leerzame typcursus

Frens

De cursus viel enorm tegen. Omdat onze zoon het net niet goed genoeg onder de knie kreeg duurde het te lang om gemotiveerd te blijven.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat de cursus niet helemaal naar uw verwachting was. Onze typecoaches proberen zoveel mogelijk de kinderen te motiveren en tips en adviezen... Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat de cursus niet helemaal naar uw verwachting was. Onze typecoaches proberen zoveel mogelijk de kinderen te motiveren en tips en adviezen te geven. Het aanleren van een vaardigheid, zoals typen, kost echter veel tijd en doorzettingsvermogen. Bij het ene kind zal dit ook beter en sneller gaan dan bij het andere. Het heeft helaas bij uw kind iets meer moeite gekost om aan de gestelde eisen te voldoen. We begrijpen dat het niet motiverend werkt als het net niet helemaal lukt. We nemen uw advies graag ter harte en zullen kijken wat wij eraan kunnen doen om deze kinderen nog beter naar het uiteindelijke doel te begeleiden.

M. Valkenburg

De cursus duurde erg lang voor mijn dochter. Ze raakte hierdoor gedemotiveerd, en zat steeds meer tegen de cursus aan te hikken. Vooral de tweede helft van de cursus vond ze de lessen te lang worden... De cursus duurde erg lang voor mijn dochter. Ze raakte hierdoor gedemotiveerd, en zat steeds meer tegen de cursus aan te hikken. Vooral de tweede helft van de cursus vond ze de lessen te lang worden en kon ze haar aandacht er niet goed bijhouden. Hierdoor ging ze zelfs zover dat ze deed of ze de lessen gemaakt had, maar in werkelijkheid maar een halve les had gedaan. Vooral de stukken tekst vond ze te lang. De spellen via i-typen had ze na een paar keer wel gezien en voegden niet veel toe aan haar motivatie of typevaardigheid. Ze vond de games saai.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten. De teksten die de kinderen typen, worden in de loop van de cursus inderdaad steeds een stukje langer, omdat we de vaardigheid en de snelheid verder opbouwen. Als een... Bedankt voor uw aandachtspunten. De teksten die de kinderen typen, worden in de loop van de cursus inderdaad steeds een stukje langer, omdat we de vaardigheid en de snelheid verder opbouwen. Als een cursist een les te lang vindt, kan het lestempo altijd worden teruggeschroefd. Persoonlijk langskomen bij de kinderen gedurende de cursus past helaas niet, het idee van een tussentijds telefonisch contact spreekt ons zeker aan. Natuurlijk kunnen de kinderen altijd contact met ons opnemen en spreken met hun eigen typecoach.

Inge bezembinder

Middels hele duidelijke opdrachten heeft onze zoon de cursus doorlopen en met succes afgerond. Wij hebben er als ouders weinig omkijken naar gehad!