jongenelen

Brechje vond het leuk om te doen. Het contact rechtstreeks is minder, maar als we een vraag hadden kregen we er goed antwoord op. Het is wennen dat je een cursus via de computer doet. Over het... Brechje vond het leuk om te doen. Het contact rechtstreeks is minder, maar als we een vraag hadden kregen we er goed antwoord op. Het is wennen dat je een cursus via de computer doet. Over het algemeen goede cursus geweest voor onze dochter!

suzanne groenewold

Met haar dyslexie vond Nina het best lastig om goed te lezen en te typen. Vandaar dat we nogal wat herhalingen hebben gedaan alvorens Nina zonder al te veel fouten heeft getypt.

Marjolein de Graan

Heel veel werk en m.i. ook onnodige opdrachten. Ik wil dat mijn kind blind en snel kan typen, hij moest ook brieven, kolommen, tabellen etc. invullen om de toets te kunnen doen. Soms lang wachten op... Heel veel werk en m.i. ook onnodige opdrachten. Ik wil dat mijn kind blind en snel kan typen, hij moest ook brieven, kolommen, tabellen etc. invullen om de toets te kunnen doen. Soms lang wachten op antwoord van de "juf", soort computerantwoorden die je krijgt als reactie op een mail. Dure opleiding, vraagt veel van kind maar ook van ouders, maar dat is per kind verschillend. Voordeel is dat je rente zo lang over kunt doen als je wilt (dit kan ook een nadeel zijn..)

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. Alle toetsen, berichten en vragen worden door ons begeleidingsteam persoonlijk beantwoord. Omdat dit niet geautomatiseerd is en onze begeleidsters daadwerkelijk zelf de... Bedankt voor uw feedback. Alle toetsen, berichten en vragen worden door ons begeleidingsteam persoonlijk beantwoord. Omdat dit niet geautomatiseerd is en onze begeleidsters daadwerkelijk zelf de berichten beantwoorden, kan het soms iets langer duren voordat een cursist een antwoord krijgt. Wij proberen alles zo snel mogelijk te beantwoorden. Voor echt dringende vragen zijn wij altijd telefonisch bereikbaar. Wij leren de kinderen naast het blindtypen inderdaad ook nog andere computervaardigheden en hebben ervoor gekozen om de kinderen ook leuke interessante teksten te laten typen. Zo leren onze cursisten ook nog leuke wetenswaardigheden terwijl ze typen.

x

Prima cursus kinderen kunnen in hun eigen tempo het diploma halen

Ming En

Zag er goed uit, goede lesmethode.

E. Bleker

Heel goed! Ook telefonisch contact was erg prettig en werd goed geholpen bij vragen.

El

Onze dochter heeft de cursus 100% zelfstandig gedaan, dus ik kan lastig antwoorden op de vragen. Wel vond ik dat ze enorm snel klaar was, binnen 10 minuten was het weer zover. Ik had een iets... Onze dochter heeft de cursus 100% zelfstandig gedaan, dus ik kan lastig antwoorden op de vragen. Wel vond ik dat ze enorm snel klaar was, binnen 10 minuten was het weer zover. Ik had een iets intensievere ervaring verwacht. Maar misschien is onze dochter gewoon wat snel, dat kan goed, aangezien ze een sterke concentratie heeft en piano speelt.

G. Barth

8/9 jaar blijkt inderdaad een goede leeftijd om de vaardigheid aan te leren, maar de motivatie bleek wel moeilijk te zijn in ons geval.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw reactie. Wij leggen de kinderen uit hoe ze hun fouten kunnen verbeteren en laten ze tijdens de lessen ook goed hun eigen werk nakijken. Ze zullen dit na de cursus namelijk ook zelf... Bedankt voor uw reactie. Wij leggen de kinderen uit hoe ze hun fouten kunnen verbeteren en laten ze tijdens de lessen ook goed hun eigen werk nakijken. Ze zullen dit na de cursus namelijk ook zelf moeten doen. In de online snelheidstoetsen kunnen kinderen hun fouten niet verbeteren en dienen ze de juiste letter aan te slaan voordat ze verder kunnen. Zo zien wij precies welke letters de kinderen fout typen en waar ze nog moeite mee hebben. Wij willen u ook danken voor de suggestie om al eerder te gaan werken met online-nauwkeurigheidsoefeningen. Wij zullen hier zeker iets mee gaan doen.