Angelique Kreemers

Onze zoon heeft het als heel prettig ervaren. Hij kon het op zijn eigen snelheid doen.

Marijke Bons

Goed en duidelijke typecursus

Maaike Kleein Nagelvoort

Jasmijn vond het een prettige cursus, af en toe toetsen toch lastig

Hodan

Met pica heb ik geen goed ervaring mee, want mijn dochter heeft wel haar best gedaan om typ cursus af te maken en ze heeft ook 3 maanden geleden haar toets af geleegd ze heeft een bericht per email... Met pica heb ik geen goed ervaring mee, want mijn dochter heeft wel haar best gedaan om typ cursus af te maken en ze heeft ook 3 maanden geleden haar toets af geleegd ze heeft een bericht per email gekregen dat ze geslacht heeft, maar heeft nog steeds geen diploma!.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend dat we u dochter nog steeds geen diploma hebben kunnen sturen. Er staat echter nog steeds een kwestie met betrekking tot de betaling van de cursus... Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend dat we u dochter nog steeds geen diploma hebben kunnen sturen. Er staat echter nog steeds een kwestie met betrekking tot de betaling van de cursus van uw dochter open. We hebben hier reeds meerdere malen contact over gehad en ook gepoogd dit op te lossen. Helaas is dit tot op heden nog niet gelukt en heeft u ook geen gehoor gegeven aan ons verzoek contact met ons op te nemen. Wij betreuren dit natuurlijk ten zeerste en hopen dat we de situatie snel kunnen oplossen en uw dochter blij kunnen maken met haar welverdiende diploma.

c.Klinkenberg

Typecursus zit goed in elkaar en onze dochter heeft de cursus zonder noemenswaardige sturing vanuit ons kunnen doen.

S. d'Hont

Een uitstekende typecursus. het was soms lastig om mijn zoon te motiveren om er aan te beginnen, maar als hij bezig was, was hij niet meer te stoppen. hij heeft het als prettig ervaren.

Guus van de Steeg

Ik heb hier ongeveer 15 jaar geleden mee leren typen en dacht er net aan om te kijken of het nog bestaat. Ik typ nog steeds sneller en beter dan iedereen die ik ken, typen met 10 vingers is zo veel... Ik heb hier ongeveer 15 jaar geleden mee leren typen en dacht er net aan om te kijken of het nog bestaat. Ik typ nog steeds sneller en beter dan iedereen die ik ken, typen met 10 vingers is zo veel sneller! De manier van leren is fantastisch, het wordt rustig opgebouwd en je leert uiteindelijk alles.

Broersma

Heel erg slecht, ook na contact geen bevredigend antwoord.