An-Marie Michels

Onze middelste zoon heeft een aantal jaren geleden ook gebruik gemaakt van PICA.
Dit was ons zeer goed bevallen en onze zoon ook.
Onze jongste zoon kreeg op school verschillende...
Dit was ons zeer goed bevallen en onze zoon ook.
Onze jongste zoon kreeg op school verschillende type-cursussen aangeboden.
Onze keus was gelijk voor PICA.
Hij heeft hem ook met plezier gedaan. Alleen de laatste 3 weken van de cursus waren we op vakantie. Daarna was het weer even wennen om in het ritme te komen.
Maar het is allemaal goed gekomen.
Hij heeft zijn diploma op zak.

Petra Rekers

Jessica heeft het goed en helemaal alleen gedaan de hele cursus heeft ze mij maar 2 keer om hulp gevraagd en ik hoefde bij haar helemaal niet te zeggen van kom je moet nog typen t ging bij haar... Jessica heeft het goed en helemaal alleen gedaan de hele cursus heeft ze mij maar 2 keer om hulp gevraagd en ik hoefde bij haar helemaal niet te zeggen van kom je moet nog typen t ging bij haar helemaal vanzelf .

Albert

Heldere, duidelijke instructies om het typen snel onder de knie te krijgen. Leuke oefeningen, met goede terugkoppeling van de instructor.

Marco van de Velde

Uitstekende typecursus, zowel onze dochter als zoon een paar jaar na haar hebben de cursus met plezier doorlopen maar er vooral veel aan gehad, onze dochter typt blind nog steeds enorm snel en dat... Uitstekende typecursus, zowel onze dochter als zoon een paar jaar na haar hebben de cursus met plezier doorlopen maar er vooral veel aan gehad, onze dochter typt blind nog steeds enorm snel en dat is haar zeer behulpzaam bij het maken van lesopdrachten die tegenwoordig voor school allemaal via de laptop gaan.

Eunice Wassink

Alle lessen zijn heel goed verlopen. We bewaren de map nog even om nog even terug te kijken op handigheidjes met de verschillende toetsen!

H. dijs

Uitleg thuis was prima. Het is wat persoonlijker dan alleen maar een brief of mail. Verder goede ervaring met thuiskrijgen van nieuwe lessen. Algehele indruk over Pica is ruim voldoende.

E Thijssen

Mijn kind heeft de cursus in het begin als leuk ervaren, naarmate de cursus vorderde en en dus meer geoefend moest worden, werd de motivatie minder en het frustratieniveau hoger.

familie Brienesse

Lisanne vond de cursus leuk en de toetsen al helemaal

Sandra Blom

Erg leuke en leerzame cursus