Berthy van den Broek

Bram vond de Pica cursus erg leuk! Zelf zegt hij, dat hij er al veel aan heeft gehad op school, bij het typen van zijn werkstuk.
Tegen het einde had hij wel wat aansporing nodig om het af te...
Tegen het einde had hij wel wat aansporing nodig om het af te maken.

Cherif

Mijn kind heeft met veel enthousiasme de type cursus gevolgd, is wijs geworden in het gebruik van computer.
Ik ben erg tevreden..

Mireille Temming

Het was een duidelijke en overzichtelijke cursus. Mijn zoon had er niet altijd zin in en had ook niet altijd tijd. daarom was het erg prettig om de cursus in je eigen tempo te doen. Hij werd erg... Het was een duidelijke en overzichtelijke cursus. Mijn zoon had er niet altijd zin in en had ook niet altijd tijd. daarom was het erg prettig om de cursus in je eigen tempo te doen. Hij werd erg gestrest van de toetsen waarin de tijd gemeten werd. Maar hij is nu erg blij dat hij de cursus gedaan heeft en vindt het stoer om zo'n beetje als eerste van zijn klas met 10 vingers te kunnen typen.

A. Christiaans

Leuke, stimulerende cursus waarbij snel vooruitgang wordt geboekt.

Robbin Reijm

Trots dat hij het heeft gehaald

Rianne Sybrandi

Prima cursus om vlot te leren typen.

A. Peters

Zeer praktisch ingerichte cursus toegespitst op leeftijd van het kind.

Ellen Kerkhof

Een erg goede, leuke en leerzame cursus. Omdat hij wilde dat ik de tijd voor hem bijhield heb ik diverse teksten voorbij zien komen: leerzaam en leuk!

J Kral

Mijn ervaring als vader van Sharon is heel goed