MW Meijer

Cursus kon goed zelfstandig door mijn kind worden afgehandeld.

nee

Prima type cursus voor groep 8 leerlingen.

M.Klijs

Prima cursus, veel verantwoordelijkheid voor voortgang bij ouders

Margriet van Welt

Toen we halverwege waren, was het heel erg moeilijk om mijn dochter te motiveren om door te gaan. De online testen waren goed. Het typen over de letters heen was gemakkelijker dat vanuit het boek.... Toen we halverwege waren, was het heel erg moeilijk om mijn dochter te motiveren om door te gaan. De online testen waren goed. Het typen over de letters heen was gemakkelijker dat vanuit het boek. Op het einde wat meer contact zou beter zijn.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw reactie. In twintig weken tijd proberen wij kinderen een goede typevaardigheid bij te brengen. De eerste helft van de cursus richten wij ons op het aanleren van de letters. Pas als... Bedankt voor uw reactie. In twintig weken tijd proberen wij kinderen een goede typevaardigheid bij te brengen. De eerste helft van de cursus richten wij ons op het aanleren van de letters. Pas als deze goed in het geheugen zitten, maken wij een start met het opbouwen van de snelheid. De kinderen maken dan toetsen waar ze over teksten heen typen. Wij vinden het idee om al eerder toetsen op snelheid te laten maken, echter wel een goede suggestie en wij zullen gaan onderzoeken hoe wij dit kunnen inbouwen in de cursus.

Heidi Lenderink

Leuke leerzame cursus

Karina Buisman

Fijn dat er een dyslectie variant van het lesmateriaal is. richting het einde van de cursus was het voor ons moeilijk om cursist te motiveren. "De verhalen waren leuk om te typen"

A.G. Van Rijn

Prima cursus ze heeft het bijna op een past weken in een Kerr gehaald.

tanja hekman

Hele fijne type cursus.
Prettig dat je telkens een nieuw pakket toegestuurd krijgt,dit houd het overzichtelijk voor de kinderen.

Bolk

Super mooie typecursus.de kinderen kunnen alles thuis typen.je hoeft er dus niet ergens mee heen.wij vonden het erg leuk.

Els Larsen

Onze dochter heeft een blitsende start gemaakt maar het verslofte langzamerhand met het echt te doen, zeker de laatste lessen!