herma rens

Wij zijn heel tevreden over de cursus!
Ons kind was zeer gemotiveerd!

Petra van der Graaf

Mijn dochter vond het een super leuke typecursus.

A.

De lesboekjes en toetsen zijn duidelijk. Ook reuze handig dat alles online gaat. De feedback tussen mijn dochter en de docent ging ook super en vlot.

CTM de Boer

Mijn dochter heeft de cursus met veel plezier gevolgd. Ze legde de lat voor zichzelf echter erg hoog. Dat gaf de nodige stress bij een aantal oefeningen. Jammer want de cursus wordt echt op een... Mijn dochter heeft de cursus met veel plezier gevolgd. Ze legde de lat voor zichzelf echter erg hoog. Dat gaf de nodige stress bij een aantal oefeningen. Jammer want de cursus wordt echt op een ontspannen manier aangeboden. Als ouder kan ik dat zeer waarderen.

R.J. Balbahadoer

Shayenne heeft enorm genoten van de typ cursus. Wat voor ons heel belangrijk was was de online begeleiding was

I.E.P. Schlössels

Prima georganiseerd waardoor Luc zelfstandig de lessen kon volgen.

l.P.W. van Santen

Prima systeem

Mieke van Weert

Max (12jr) is enthousiast begonnen maar gaandeweg de cursus is hij steeds minder enthousiast geworden. Hij vond de boekjes erg kinderachtig. We hebben hem moeten motiveren en helpen plannen om de... Max (12jr) is enthousiast begonnen maar gaandeweg de cursus is hij steeds minder enthousiast geworden. Hij vond de boekjes erg kinderachtig. We hebben hem moeten motiveren en helpen plannen om de cursus toch af te maken en zijn diploma te halen. Voor zijn broer gaan we op zoek naar een andere cursus. Bedankt voor de begeleiding.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw aandachtspunten. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er echter... Bedankt voor uw aandachtspunten. De typecursus duurt, afhankelijk van het kind zelf, zo’n 20 lesweken. Dit is best een lange periode. Om een goede typevaardigheid te krijgen, moet er echter veelvuldig worden geoefend. Wij begrijpen ook dat niet alle kinderen gedurende de gehele cursus hetzelfde enthousiasme zullen vasthouden als tijdens het begin van de cursus. Wij proberen dit zoveel mogelijk te ondervangen door lesmateriaal aan te bieden dat aansluit bij de belevingswereld van de kinderen, er steeds nieuwe dingen bij te leren en motiverende berichtjes te sturen. We kunnen ons echter voorstellen dat niet ieder 12-jarige jongen dol is op Joppe en de avonturen die hij beleeft.

P. de Bruijn

Goede ervaring. Kinderen worden goed geholpen.

nee

Het was prettig om niet al het materiaal in één keer te krijgen, maar in delen. Het was fijn dat er meer dan voldoende tijd gegeven werd om de cursus af te ronden. De stickers, moppen, games e.d.... Het was prettig om niet al het materiaal in één keer te krijgen, maar in delen. Het was fijn dat er meer dan voldoende tijd gegeven werd om de cursus af te ronden. De stickers, moppen, games e.d. werkten motiverend.