J. M. Hage

Het huisbezoek was erg stimulerend. Dagelijks een lesje typen viel na enkele weken al tegen. Maar met lesjes clusteren lukte uiteindelijk toch om de cursus af te ronden, ondanks de drukte van groep... Het huisbezoek was erg stimulerend. Dagelijks een lesje typen viel na enkele weken al tegen. Maar met lesjes clusteren lukte uiteindelijk toch om de cursus af te ronden, ondanks de drukte van groep 8. Fijn dat hij wat meer tijd kreeg. Ingmar vond de grappen, spelletjes en de vriendelijke commentaren ook als het wat minder gelukt was, stimulerend om verder te gaan. Hij is erg trots op zijn diploma en merkt op de middelbare school waar hij met een eigen laptop werkt dat het fijn is dat hij het heeft gehaald.

Janneke Roggeveen

BAls je lesjes stap voor stap volgt, leer je goed typen. Bij de reacties op de toetsen vroegen we ons soms af of de toetsen wel gelezen werden. Bij de lessen aan het eind op snelheid/... BAls je lesjes stap voor stap volgt, leer je goed typen. Bij de reacties op de toetsen vroegen we ons soms af of de toetsen wel gelezen werden. Bij de lessen aan het eind op snelheid/ nauwkeurigheid, kan bedoeling iets beter aangegeven worden. Nu dacht leerling dat hij bij een fout opnieuw moest beginnen. Verder heeft hij bij tijdopdrachten soms gepauzeerd.

Rianne Glastra van Loon

Eva heeft zeer snel en nauwkeurig leren typen. Het lesmateriaal zag er goed verzorgd uit. Het was wel een klus om haar tot het einde toe gemotiveerd te houden. Toen er eenmaal een soort... Eva heeft zeer snel en nauwkeurig leren typen. Het lesmateriaal zag er goed verzorgd uit. Het was wel een klus om haar tot het einde toe gemotiveerd te houden. Toen er eenmaal een soort wedstrijdelement

Sem Nazloomian

Ben als ouder tevreden over inhoud en resultaat cursus

jenine bruins

Een cursus die een kind heel zelfstandig kan uitvoeren, met goede online begeleiding!

J.L.Klein

Heel goed zelfstandig te doen.
positief.

Antoinette Janssen

Mijn dochter begon met heel veel enthousiasme aan de typecursus, maar na een week verdween alle motivatie. Doordat wij als ouders haar verplicht hebben dagelijks te typen is de typecursus... Mijn dochter begon met heel veel enthousiasme aan de typecursus, maar na een week verdween alle motivatie. Doordat wij als ouders haar verplicht hebben dagelijks te typen is de typecursus uiteindelijk met succes doorlopen, maar wel met veel tegenzin van onze dochter.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het natuurlijk jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent met de cursus en dat uw dochter na de start niet meer zo gemotiveerd was. We proberen de cursus... Bedankt voor uw feedback. We vinden het natuurlijk jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent met de cursus en dat uw dochter na de start niet meer zo gemotiveerd was. We proberen de cursus zo leuk mogelijk te maken voor alle kinderen en horen natuurlijk liever dat de cursus heel goed bevallen is. Veel kinderen vinden Joppes Posthoek en zijn site erg leuk en vinden het super als hun bericht wordt geplaatst. We weten echter ook dat ieder kind anders is en dat niet iedere cursist tijdens de hele cursus enthousiast blijft. Het aanleren van een goede typevaardigheid kost tijd en doorzettingsvermogen. We hopen in ieder geval dat uw dochter trots is op haar typevaardigheid. Wij zijn trots op haar.

Nataliya Stancheva

Ivet vond het leuk om te leren typen. Het was een uitdaging voor haar.