Esther de Wolff

Prima ervaring!

Isa

Ik heb zelf de cursus gevolgd vanuit groep 7 ik vond het een hele leuke cursus.
Ik wacht nu op de uitslag...

P. Broersma-Vermeij

Heel erg slecht! Begeleiding was ondoorzichtig voor de ouders. Wij als ouders werden totaal niet op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor uw feedback op de cursus van uw dochter. Jammer dat u niet tevreden bent over onze cursus. We hebben het dossier van uw dochter nog even bekeken. U heeft in de afrondende fase van de... Bedankt voor uw feedback op de cursus van uw dochter. Jammer dat u niet tevreden bent over onze cursus. We hebben het dossier van uw dochter nog even bekeken. U heeft in de afrondende fase van de cursus veel contact gehad met onze begeleiding over de voortgang van uw dochter. Een aparte portal voor ouders hebben wij niet, maar ouders kunnen gedurende de hele cursus meekijken op de website van het kind en zo de vorderingen en ook de reacties en beoordelingen van de begeleiding inzien.

Eveline van Dongen

Fijne manier om jonge kinderen te leren blind typen

Heleen

Zeer goed, om in een relatief korte tijd zelfstandig type diploma te behalen.

Jessica Geluk

In groep 7, wat al een druk jaar is, vonden wij het best pittig om onze dochter steeds te moeten motiveren.
Het was voor haar best een belasting, die zeker zij niet van te voren had ingeschat.

Ciska

Kinderen vonden de cursus erg leuk om te doen, ze pikten het snel op en keken altijd uit naar de volgende enveloppe.

vd doel

Mijn dochter van groep 8 heeft het super en zelfstandig doorlopen. Zelfs op een Macbook lukte het. Ikzelf vindt het boek er kinderachtig uitzien maar ik heb haar er niet over gehoord.

Harold Klaassen

Mijn dochter heeft deze cursus geheel zelfstandig gevolgd. Door de duidelijke instructies en leuke oefeningen was ouderlijke aansporing niet nodig.

Leeuwdrent

Onze dochter heeft helemaal op eigen kracht haar type-diploma gehaald.
Het wekelijks insturen van de oefenopdracht én het krijgen van de volgende oefening is heel stimulerend.