Ilse

Op zich een goede cursus. Alleen wordt veel gevraagd van de ouders en het kind omdat alles thuis geschiet. Ook is het lastig omdat het kind alles alleen moet doen en niet geïnspireerd wordt door... Op zich een goede cursus. Alleen wordt veel gevraagd van de ouders en het kind omdat alles thuis geschiet. Ook is het lastig omdat het kind alles alleen moet doen en niet geïnspireerd wordt door andere kinderen / vaste groep / vaste lestijd. Verder vind ik de reacties van de 'juf' soms wat teveel standaard (en niet kloppen) maar dat kan ook niet anders omdat ze niet ziet wat er gebeurt.

hja Vendel

Het is leuk. het was duidelijk.

Rita Vossers

Prima, goede cursus

Edith joire

Ik ben heel tevreden over pica
Allebei mijn kinderen hebben het gedaan
??prima

Bibi van der Tempel

Uitstekende cursus. De kinderen leren niet alleen uitstekend typen, maar leren ook elke dag te werken, door te zetten als het moeilijk is en met frustratie om te gaan als het niet lukt om snel te... Uitstekende cursus. De kinderen leren niet alleen uitstekend typen, maar leren ook elke dag te werken, door te zetten als het moeilijk is en met frustratie om te gaan als het niet lukt om snel te typen.

G. Waijerink

Onze dochter heeft het als leuk ervaren om de typcursus online te volgen bij jullie.
Ze had alles snel onder de knie en is met een mooi resultaat geslaagd.

IJmker

Dochter was fanatiek en enthousiast.

Visser

Mijn kind heeft alles zelf gedaan. Ik heb er nauwelijks weet van en hij typt mij eruit. Helemaal top!

Joppe

Had voor €180 verwacht dat er ook aandacht besteed was aan hoe leuk het is voor een kind.

j de stigter

Is goed bevallen.