Mevr. S.B.E. Majdoubi - van Wijk

Methode is attractief voor kinderen van deze leeftijd en in principe kunnen ze zelfstandig aan de slag maar indien op enig moment motivatie ontbreekt dan is er geen stok achter de deur. Helaas... Methode is attractief voor kinderen van deze leeftijd en in principe kunnen ze zelfstandig aan de slag maar indien op enig moment motivatie ontbreekt dan is er geen stok achter de deur. Helaas worden de ouders ook niet gewaarschuwd over het feit dat kind niet zo actief is zoals dat bij squla wel gebeurt door middel van een ouder account waar men de vorderingen kan volgen wat een kind in een week heeft gedaan. Dat zou helpen om vanuit ouders het kind te stimuleren.

j otterloo

Prettig, professioneel en resultaat gericht

C. Hunteler

Het resultaat mag er zijn! Toch echt zwaar en saai voor een kind.

X

Opzet van de cursus is heel goed. Het bij de les houden van kinderen zal vast lastig zijn. Niet te lief naar de kinderen zijn.

heupers

Het was niet saai en de eigen website vonden de kinderen ook leuk. De spelletjes waren leerzaam. Typen ging eigenlijk spelenderwijs.

Lies-Anne Wilkes

Beetje ouderwetse introductie door Pica medewerker en ook het materiaal is weinig interactief. Wel gedegen, maar ik kwam er pas laat achter dat ze bijvoorbeeld helemaal niet op snelheid was omdat de... Beetje ouderwetse introductie door Pica medewerker en ook het materiaal is weinig interactief. Wel gedegen, maar ik kwam er pas laat achter dat ze bijvoorbeeld helemaal niet op snelheid was omdat de geautomatiseerde berichten daar ook laat melding van maakte.

L Hadders

Positief en zeer leuke typecursus

Nina

Ik kan blind en snel typen met elk toetsenbord.