Merel de jong

Een leuk en vrolijke ervaring

corine kamphuis

Leuk lesmateriaal. Leuke spelletjes. Goed dat ze elke dag een oefening moeten maken.
Zo beklijft het veel beter bij de kinderen.
In het begin was Tijn erg enthousiast. Aan het eind...
Zo beklijft het veel beter bij de kinderen.
In het begin was Tijn erg enthousiast. Aan het eind minder.

Heleen de Boer

De cursus heeft mijn zoon niet erg kunnen motiveren. Hij heeft uiteindelijk wel een goed resultaat behaalt, maar de begeleiding van het instituut had m.i. beter gekund.

Ilja Bakker

Leuk, duidelijk en soms een beetje makkelijk.

Erik van Wijnen

Ervaring goed, hoewel ik een meer interactieve cursus had verwacht.
Motivatie van het Kind werd aan het eind van de cursus wat minder.

sandra aling

Mijn dochter vond t n leuke cursus. Had t typen snel onder de knie

B.H. Schut

Prima, duurde alleen wel lang voordat mijn zoon zijn laatste toets haalde (beetje minder zelfdiscipline aan het eind)

Lusan Waterink Anevelde

Lusan is een meisje die weinig aandacht vraagt en geruisloos de typecursus heeft gevolgd. Het behalen van het diploma kwam dus voor ons als een verrassing! Ze heeft nooit gevraagd hoe of waarom ze... Lusan is een meisje die weinig aandacht vraagt en geruisloos de typecursus heeft gevolgd. Het behalen van het diploma kwam dus voor ons als een verrassing! Ze heeft nooit gevraagd hoe of waarom ze dingen moest doen en we hadden er ook geen controle op. Misschien is het goed om ook de ouders te informeren over de voortgang, want Lusan deed dit niet!

R. van Rossum

Prima cursus, heel goed te doen voor kinderen!