rolf meursing

Redelijk. moeizaam traject

G. Heuvelman

Ideaal zo'n online cursus! Het neemt per dag niet veel tijd in beslag. Daardoor blijft de cursist meer gestimuleerd.

Nathalie Veldsink

Leuke cursus. Duidelijk.

Amberg

Was goed aanbod gericht op t jonge kind. Wel lastig om het kind gemotiveerd te houden (oefeningen doen gaat steeds moeizamer naarmate de cursus vordert)

Miranda

Goede typcursus, leuk en kindvriendelijk. Pluspunt vonden wij de uitleg over hoe je bijvoorbeeld een brief maakt en wat afkortingen betekenen. Het was dus niet alleen maar typen, het was ook zeer... Goede typcursus, leuk en kindvriendelijk. Pluspunt vonden wij de uitleg over hoe je bijvoorbeeld een brief maakt en wat afkortingen betekenen. Het was dus niet alleen maar typen, het was ook zeer leerzaam!

M. Halman

Prima typ-cursus om het in opbouwende stapjes te leren. Wordt wel veel eigen verantwoordelijkheid verwacht.

Heleen Heinen

M'n dochter Joëlle heeft met veel plezier (meestal, ze had niet altijd zin ;) )de cursus gevolgd.

Lianne Stoop

Onze dochter van 8 jaar heeft veel doorzettingsvermogen moeten tonen om de cursus goed te volbrengen. Om de oefeningen af te krijgen, moest ze dagelijks wel veel meer tijd aan het typen besteden dan... Onze dochter van 8 jaar heeft veel doorzettingsvermogen moeten tonen om de cursus goed te volbrengen. Om de oefeningen af te krijgen, moest ze dagelijks wel veel meer tijd aan het typen besteden dan de 10 minuten, die verteld werden tijdens de intake. Vaak was ze 25 tot 30 minuten bezig. Motivatie nam gedurende de cursus wel af hierdoor.
Achteraf zijn we heel blij dat ze doorgezet heeft en het diploma heeft gehaald, maar het ging gepaard met veel bloed, zweet en tranen.

E Nieuwenhuis

Het is een leuke curcus, duidelijk en prima begeleiding

R. Bos-Benthem

Leuke lessen en interessante verhaaltjes. Alleen waren de eindtoetsen erg lastig voor de kinderen omdat de foute letters verkleurden en daar raakten ze gestrest van waardoor ze meer fouten maakten.... Leuke lessen en interessante verhaaltjes. Alleen waren de eindtoetsen erg lastig voor de kinderen omdat de foute letters verkleurden en daar raakten ze gestrest van waardoor ze meer fouten maakten. Steeds teveel voor de eindtoets.