Linda Vonk

Prima ervaring. Alles keurig op tijd geleverd en nagekeken. Leuke berichtjes voor Thirza op haar eigen lees niveau.

M.Wichern-Parlevliet

Goede cursus. Het kost een kind best veel tijd om de hoeveelheid die opgegeven wordt voor een bepaald deel in een dag af te krijgen als het kind nog meer huiswerk heeft. Janneke had al elke dag... Goede cursus. Het kost een kind best veel tijd om de hoeveelheid die opgegeven wordt voor een bepaald deel in een dag af te krijgen als het kind nog meer huiswerk heeft. Janneke had al elke dag minstens een half uur extra huiswerk i.v.m. haar dyslexie buiten het normale schoolwerk.

Anniek Niermeijer

Ik ben heel tevreden over de typecursus van Pica. Het is een goed opgezette cursus, die goed aansloot bij het niveau en de beleving van mijn kind.

M.Meijer

Floortje vond het erg leuk om te doen en heeft er veel van geleerd.

stijn somers

Het was voor Cees best wel een opgave om dagelijks zijn oefeningen te doen en had er zwaae de pee in als hij de toetsen niet in een keer haalde, Uiteindelijk iss het hem dan toch gelukt. Val dit... Het was voor Cees best wel een opgave om dagelijks zijn oefeningen te doen en had er zwaae de pee in als hij de toetsen niet in een keer haalde, Uiteindelijk iss het hem dan toch gelukt. Val dit niet als kritiek op over de cursus, Cees heeft wel vaker wat meer moeite om dingen te 'moeten' doen.

m v dijk

De lessen zijn handzaam en kind gericht. Ze kunnen zelfstandig aan de slag. vooral in het begin is de leerervaring erg goed. zodra er op vaardigheid en snelheid geoefend moet worden kan het kind het... De lessen zijn handzaam en kind gericht. Ze kunnen zelfstandig aan de slag. vooral in het begin is de leerervaring erg goed. zodra er op vaardigheid en snelheid geoefend moet worden kan het kind het zich er makkelijk vanaf maken, de ouder is op enig moment onvoldoende alert dat de opdrachten voldoende met groei gemaakt worden.
Op het eind kost de training meer tijd, hierop is het kind niet ingesteld en was er sprake van motivatie dip en enige terugval, waardoor wederom de ouder even goed moet bijblijven!
Desondanks heeft onze dochter in ong. en half jaar tijd het diploma behaald en geeft blijk dat ze vaardig is en zelfs opmaak van briefjes e.d. onder de knie heeft! fijn!

witten

Onze dochter vond de laatste lessen en toetsen vreselijk en heeft de laptop kapot geslagen uit frustratie. Ze had niet goed in de gaten dat ze elke keer weer overnieuw moest beginnen, het was wat... Onze dochter vond de laatste lessen en toetsen vreselijk en heeft de laptop kapot geslagen uit frustratie. Ze had niet goed in de gaten dat ze elke keer weer overnieuw moest beginnen, het was wat onduidelijk voor haar.

S van den Biezenbos

Goed ervaring na 3 kinderen met een Pica typdiploma