Juurlink

De lessen werden op een duidelijke en leuke (speelse) manier aangeboden (leuke teksten). Hierdoor kon Max goed zelfstandig aan de lessen werken.
200 lessen is wel echt het maximale want...
200 lessen is wel echt het maximale want doordat het veel lessen zijn duurde de cursus vrij lang (ik zou de cursus zeker niet uitgebreider maken).

W. van Hettema

Astrid heeft het geheel zelfstandig gedaan. De laatste weken waren zwaar omdat de snelheid en zorgvuldigheid nog niet goed genoeg waren. Hier hebben we haar bijna iedere dag moeten overtuigen om te... Astrid heeft het geheel zelfstandig gedaan. De laatste weken waren zwaar omdat de snelheid en zorgvuldigheid nog niet goed genoeg waren. Hier hebben we haar bijna iedere dag moeten overtuigen om te oefenen, met als resultaat dat ze het heeft gehaald. Dat moest ook wel omdat ze met vakantie ging. Eigenlijk was deze planning iets te strak van onze zijde.

Annet Noordhuizen

Ilse zit op het SBO heeft veel moeite met de stof gehad, moest een paar keer op nieuw beginnen en na een heel wat langere tijd is ze toch geslaagd voor haar type diploma

John

Instituut Pica is een fijne en kindvriendelijke instituut. Een aanbeveling voor andere ouders die hun kind/kinderen het (blind)typen snel eigen willen maken.

Waaijer

Prima type cursus, gekregen was beloofd was.

hannie de haan haaksema

Was blij dat we de mogelijk
hw

eid
blij dat we de mogelijkheid

hadden om Talitha de vaardigheden met computer en typen ,zo makkelijker voor haar

J Stegeman

Het duurde even voor de fouten minder werden en de snelheid beter werd maar na veel oefenen werd het steeds beter .

M. De Rijk

Halverwege dacht ik niet, dat de beoogde snelheid en de hoeveelheid fouten binnen de norm zouden komen. Blijkbaar gaat de verbetering progressief.

A.L. Last

Vanuit PICA op zich prima geregeld. Vanwege de zelfstudie, het weinige contact en controle (!) erg moeilijk vol te houden.

Elvio

Zeer leuke cursus voor kinderen.
Duidelijke lessen die uitnodigen om verder te gaan na iedere les.